Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - TB

#1861
Hei
Forsøkte Biltema 39-087, men dei lukta så sterkt at eg måtte ta dei ut igjen. Biltema kjente godt til at dei lukta, eg var ikkje fyrste som varsla om dette.

Har funne gummimatter på nett her:  http://www.gytisautek.no/Shop/Product/Mitsubishi-i-Miev-2010-Gulvmatter-4-stk/GAMIT-GM030
Det står denne info på nett:
Sitat
Skålformet bilmatter:

  • 1 Individuell tilpassnings form til enhver bilmodell.
  • 2 Lett å vaske.
  • 3 Herdner ikke i kulde.
  • 4 Har ingen lukt også ved høyere temperaturer.
  • 5 Veldig slitesterke.
  • 6 Beskyter gulv og bagasjerommet fra vann og snø.
  • 7 Har høy overflate friksjon som holde ting på plass (f. e. bagasjerommet).
  • 8 Høy sidekant holder skitt og vann på matten.
Gulvmatter i kupé og bagasjeromsmatter lages av moderne plast materiell - polyuretan (PU) som tåler temperaturer fra -55°C til +55°C.
Gulvmatter festes til bilens originale festepunkter eller har innebygd fester til biler som har ikke fester fra bilfabrikken.

Noko som har testa desse? Spesielt det at eg ikkje er lukt er viktig.
Er det originale gummimatter å få tak i?
#1862
Sitat fra: svingen på fredag 12. oktober 2012, klokken 19:14
,samtidig så tillater boretslaget der hvor jeg har parkering mask 500wat (kupe varmer)  ser att den her som omtales her http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,5271.0.html gir 6amp så mulig jeg kan få det til att jeg kun trekker 6amp frem til 03:00 vil tro ikke folk har på kupe varmer hele tiden.

Anlegg som har maks 500 watt er normalt lagt opp for motorvarmer. Når desse anlegg vart lagt opp var ikkje tidsur så vanleg, samt straumen rimeleg - slik at det var nok ikkje uvanleg å koble til på om ettermiddagen, og ta ut kabel på morgonen - 8 - 12 timar med varme på.

Ved å bruke tidsur ca 2 timar, som gir like varm motor (eller kupe, ved kupevarmer) vil det vere mulig å fordele lasten. ELbil vil normalt lade på ettermiddag og kveld, og vere ferdig lada før tidsur slår på motorvarmer, og gi varm motor/bil til fossilbilene. Det totale forbruk vil ikkje auke, pga. den store innsparing tidsur gir. 2 timar i staden for 12 timar gir 5 kwh spart, pr dag pr. bil.

Problemet eg har sett er at ein del stolper blir for små til å sette inn tidsur. Ikkje alle biler har innebygd ur. Defa kabel med innebygd tidsur (IP44) hadde vore ein smart ting :-) Å bygge om stolpene er mulig, men krev litt meir innsats.
#1863
Hei
Henta ny Citroen C-Zero frå Citroen forhandler idag. I manual som fulgte bilen står det 16 kwh. Selger bekrefta også at det er 16 kwh batteri i bilen. Manual var på Dansk.
#1864
Hei
Bilen er brukt lite med dei nye cellene, i følge det eg har fått oppgitt ca 1000 km før utladning oppstod. Ingen celler har vore i 0 volt.
#1865
>Brant ikke en opp på E18?
>Og ble ikke en bygd om i Finlannd (samarbeid med Posten der borte)?

Eg er ikkje kjent med at Euromatic AS i Tønsberg har bygd om fleire biler.
Alternativ Energi har bygd om mange, dei bruker ein annan BMS - ellers er det likt.
#1866
>Har du tenkt på hvor mye du vil ha for bilen slik den står.
Hei
Pris er kansje best å ta via PM?

>Er ombyggingen godkjent?

Slik eg har forstått stiller bilen likt som biler ombygd av Alternativ Energi.
#1867
>Er dette den "berømmelige" (eneste) bilen Enviro i Drammen klarte å konvertere til Lithium

Hei
Det stemmer. Dvs, det er Euromatic AS i Tønsberg som utførte faktisk ombygging. Det skal finnes ein bil til med samme system.
#1868
Bilen er solgt 17.11.2011

Hei
Treng forslag om verkstad for å sette i stand Peugeot 106. Alternativt om nokon ynskjer å kjøpe den slik den står i dag – og sette den i stand sjølv.
5 dørs 2001 modell, kvit. Har gått 97000 km. Fyrste gong registert i Norge i 2003. Eg har to ladekabler, nye vinterdekk, nesten nye sommardekk på lettmetall, og eit ekstra sett dekk på lettmetall felg er med.

Bilen er ombygd til Litium celler i 2010. Bilen er lite brukt etter desse celler vart satt inn. Pga. mangelfull lading kom cellespenning under nivå som BMS krev for å starte lading. Cellene er enkeltvis lada opp igjen.
Bilen går no ca 30 km pr. lading. Har logg frå BMS som viser at det er to celler som spesielt peikar seg ut i negativ retning, og 3 stk som ligg litt under dei andre.  Ved å byte desse 5 celler i nye skal bilen få normal rekkevidde. Det er totalt 42 celler i batteripakka. Graf frå BMS kan sendes, data frå BMS leses ut med pc, ingen spesial instrument nødvendig. Cellene er av typen Hipower-LiFePO4, 100 Ah. Det er fleire som omset denne typen celler, det enkelt å skaffe like celler.

Bilen har vore til EU kontroll, og fekk tre 2 feil:
1.1.9 Slitasje på skive. Skiver rustskadet foran 1. aksel
1.2.1 Forskjellig bremsekraft mellom hjul på same aksel større enn 30% av høyeste verdi bak.
5.2 Slitt bærebru foringer i bakant begge sider.

Eg brukte Autovie Lørenskog for denne kontroll, det nærmaste verkstad. Praktisk pga. bilen har avgrensa rekkevidde. Dei kan byte bremseskiver framme (klossane er heilt nye), smøre opp bakbremser og byte fôringar – og bilen vil bli godkjent så snart dette er gjort. Men, det meste av kostnaden her er arbeidstimar, så eg har valgt å avvente litt.

Mulig det er verkstad eller andre som kan utføre alt samla, dvs å ta ned batteri kasser – slik at bytte av celler kan bli utført, og utbetre bremser? Helst i Oslo området, hvis ikkje må eg frakte bilen på henger.
Dette er delvis annonse, delvis etterlysning etter gode råd :-)

Bilen står på Lørenskog, send meg PM om det er ynskje å sjå på bilen. Tips om verkstad kan skrives i forumet, kan vere nyttig for andre også?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA