Sitat fra: K S på onsdag 29. april 2015, klokken 16:56Sitat fra: jkirkebo på onsdag 29. april 2015, klokken 16:44Sitat fra: e-Kvaase på onsdag 29. april 2015, klokken 14:42
At man ofrer en sikkerhetsdetalj som sørger raskt for duggfri/isfrie ruter i Norge, mot muligheten for å høre på DAB radio er for meg uforståelig, når det finnes mange andre løsninger for DAB+.
Tja, sikkerhetsdetalj? Jeg har null problem med å fikse isfrie ruter meget kjapt både på Leafen og Teslaen, uten varmetråder/varmefolie. Så personlig vil jeg mye heller ha ordentlig fabrikkmontert DAB+ fremfor oppvarmet rute. Har egentlig aldri savnet oppvarmet rute, men jeg savner hele tiden DAB i Leafen.
Enig, i tillegg er varmetrådene synlige i mørke ved motlys, noe jeg synes er dumt, ihvertfall på Ford, men jeg antar at usynlige ledere fremdeles ikke er oppfunnet....