Sitat fra: Ona IX på torsdag 28. august 2014, klokken 14:14
Men soul har temperaturstyring på batteriet, så den lader fortere på vinteren.
Kan du forklare hva det vil si å lade raskere om vinteren. Har du kildehenvisning på dette?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Ona IX på torsdag 28. august 2014, klokken 14:14
Men soul har temperaturstyring på batteriet, så den lader fortere på vinteren.
Sitat fra: Kianus på tirsdag 26. august 2014, klokken 10:11
Vant en utstyrspakke til 20 000 på en Renault Zoe etter at jeg prøvekjørte den i går.
Jeg er nok imidlertid ikke interessert i å kjøpe Zoe, blir nok en Soul på meg, men hvis noen skulle være interessert i skrapeloddet som sparer deg for 20 000 så har jeg det liggende.
Sitat fra: tinker på torsdag 21. august 2014, klokken 14:54
Jeg ser ikke helt behovet for schukolading av Zoe. Det er ikke ofte jeg befinner meg mer enn 8 mil hjemmefra uten å ha en hurtiglader i omkretsen til de resterende 8 milene på batteriet...
Sitat fra: Ole Petter på mandag 18. august 2014, klokken 18:11
Selv skal jeg aldri kjøpe schuko kabelen/adapteren. Har 11 kW laderen hjemme.
Sitat fra: berge på fredag 15. august 2014, klokken 14:11
EVSE-kabler virker ganske kraftig overpriset. Såvidt jeg kan forstå er det kun en skjøteledning samt en mikrokontroller som snakker en enkel digital protokoll for kommunikasjon med bilen og et relé for å slå på strømmen.
Sitat fra: jensjacob på onsdag 13. august 2014, klokken 23:20
Hvad vil i gætte på en ekstra af disse koster ? Jeg overvejer muligheden for at have en ekstra af disse som fast ladeboks derhjemme. 2,2 kW vs. 3,6 kW er alligevel ikke den store forskel.
Sitat fra: elvedalen på fredag 08. august 2014, klokken 16:05
990kr for kabel
http://gronnkontakt.no/kjop-ladekabel
Sitat fra: Mippen på torsdag 07. august 2014, klokken 15:25
Dent var ikke dumtBlir ikke det varmt? Hva gjør du når du kommer og andre har koblet seg på?
Sitat fra: SHN på tirsdag 05. august 2014, klokken 17:33
Jeg regner med at de kablene som selges er alle med temperaturfølere?
Sitat fra: kringon på tirsdag 05. august 2014, klokken 07:59
C-zero lades i dag på et gammelt stikk i garasjen (med jordfeil tror jeg) og med medfølgende EVSE-kladd. Er dette greit over tid? Mener jeg har lest at det er frarådet å bruke den kabelen til daglig lading.
Sitat fra: chaha på mandag 04. august 2014, klokken 15:24
Forhandler tar sine forbehold i kontrakt, så risikoen for avgiftsendringer blir mitt ansvar. Når jeg stiller spørsmålet direkte får jeg et svar i retning av at de ikke tror på noen endringer. Jeg spurte også om Møller sentralt kom til å gjøre tilpasninger slik at man evt kan trekke seg fra kontakten om man skulle se at avgiftene/forutsegningene ble endret, men det var ikke aktuelt.