De må ha lært en del av Roadster, S og X.
Kan ikke tenke meg at vinter kommer som en overraskelse.
Kan ikke tenke meg at vinter kommer som en overraskelse.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: eivhelle på onsdag 21. september 2016, klokken 08:44Skal man møte slike fossile innstillinger må man selv være ytterst saklig. Vegvesenet har nok ingen problem med å hjelpe folk med tom tank. En jerrykanne med 10 liter bensin og en med 10 liter diesel på brøytebilen fixer den biffen.
Lurer på om han også vil sjekke at fossilbilistene har husket å fylle tanken først?
Sitat fra: jazzwheel på onsdag 23. september 2015, klokken 12:42Sitat fra: HåkonN på onsdag 23. september 2015, klokken 11:40
I forsøk på å kamuflere dette, har Tesla valgt å oppgi med rollout (men kun på P85D, og uten å informere kunden). Men aller viktigst, tapet kunden opplever som følge av mangelen på effekt er selvsagt aller størst over 80-100 km/t, da akselerasjon fra 0 (eller fra 5km/t som Tesla bruker), begrenser seg aller mest til grep og moment.
Tesla sammenlignet den vel selv med P85 som var den forrige Performancemodellen. Du gjør det her til et problem at Tesla selger 85D. Jeg spør igjen, som jeg har gjort flere ganger. Hva hadde du klaget på hvis Tesla ikke hadde solgt 85D?
Akselerasjon over 80km/t handler om giring, ikke hk. Du kunne hatt 700hk ved 65km/t og så 300hk ved 80km/t for alt du visste om bilen og elmotorer. Jeg ser det blir skrevet flere steder at bilen MÅ ha flere hk for å kunne kjøre raskere fra 0-100km/t, men det kan også løses ved annen giring - det er enkel fysikk.
Sitat fra: Avh på mandag 11. mai 2015, klokken 20:15
Nå er siv.ing Dagfinn Dnielsen jaggu på farten igjen.