Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - TB

#1
Kjøpe elbil? / Sv: Hvilke elbiler har 6amp lading?
onsdag 01. november 2017, klokken 19:44
Ladehastigheit er eit interessant tema.
Møtt mange som uttaler: Stor bil = meir strøm - og Tesla = stor bil.

Sannheten er at antall km kjørt er det som betyr noko, og ikkje størrelsen på bilen.
Stort batteri hjelper til å jamne ut.

Om eg parkerer min C-Zero med 15-20% igjen og lader på 6A tar det 9-10 timer å lade opp igjen.
Er eg seint heime er ikkje det raskt nok til å lade opp til neste morgon. Pga. batteriet på C-Zero er så lite treng eg 100% dei fleste dager. Ved å lade på 14A tek det 5-6 timar.
#2
Sjekk under sete - kor mange kabler som går inn til sete på førersetet?
#3
Det er varme på sjåførsida, knappen er rett ved høgre kne - ikkje så enkelt å sjå knappen...
Ingen varme i passasjersetet - det stemmer, kom først på seinare modellar.
#4
Har installert 13 Zapcharger Pro i felles garasjer / borettslag i september.

Avregning kan eksporteres ut i Excel format p.r. idag. Slik eg forstår er det planlagt faktura tjenester på samme måte som hurtigladere fungerer, ved å legge inn kort på webside.
#5
Bytta til vinterdekk i helga. Tok samtidig inspeksjon av bremseskiver. På innsida kjenner eg det er "spor" i bremsekiva, truleg pga. rust.

Handleliste så langt er:
2x Bremseskiver foran C-zero, i- Miev og iOn
1x Bremseklosser foran C-zero (4 stk pr pakke)
1x Mont. sett foran C-zero (4 stk pr pakke)
- Bremsestempelverktøy
- Bremserengjøring for nye skiver.
- Egna smøremiddel, forstår det ikkje skal mykje til.

- bolter og muttere for å få løs skivene, det står:
If the brake disc removal is difficult, install bolts (M8 x 1.25 mm) shown in the figure, and tighten them evenly and gradually to remove the brake disc.
#6
Nyttig lesing.
Har tolka det slik at forsikringselskapa vil bruke merkeverkstad, men her vil det klart være fordel for forsikringselskap at kunden ynskjer å bruke sjølstendig verkstad som Elbilmek. Sannsynligvis var reparasjonen til mindre kost enn merkeverkstad.
#7
Kia Soul EV / Sv: Tom for strøm (12v)
mandag 16. oktober 2017, klokken 23:51
Henta frå tråden: https://elbilforum.no/forum/index.php/topic,20211.msg509621.html#msg509621

Her er ein variant som kan bli brukt? Kr 713
Sitat
EasyLog USB-3 datalogger for spenning
Datalogger for 0 til 30V DC med minne for opp til 32.000 målinger. Tilkobling av signal via skruterminaler. USB for avlesning av data. Batteri for ca 1 års drift. Lysdioder viser loggerstatus. Gratis programvare for innstilling og avlesning.
http://www.detektor.no/Shop/Product/EasyLog-USB-3-datalogger-for-spenning/ELUSB3
http://www.lascarelectronics.com/pdf-usb-datalogging/data-logger0522929001254903332.pdf
#8
For 2012 C-Zero har eg laga eit enkelt skjema, men du har i-Miev?
Eg bytta ut heile radioen, så mobil osv. var ikkje av interesse, original radioen i C-Zero er ikkje mykje å samle på..
#9
13 A på 1,5 mm2 er det slutt med slik eg har lest, var ein periode dette vart brukt, men det var vist ikkje heilt "heldig".. Det er ikkje krav om å endre om det alt er bygd slik.

Men, ny kurs må nok være innanfor reglar. Har forstått 16A krever 4 mm2 i bolighus etter ny norm, men som nevnt har det med forlegningmåte å gjere. Dermed er det fort du må opp til 6 mm2 kvadrat for å få 20 A.

Dette vil uansett installatøren beregne og vurdere i dei ulike tilfeller.
#10
Tja, det er jo ein opsjon - har aldri skifta slikt før .. så spørsmålet er om eg er "klar"..  har litt tid på meg før PKK, så eg kan jo sjekke ut litt info om det er komplisert...

Slik eg forstår kan det være litt triks å få av skivene, (kan skrues ut ved midlertidige bolter)
Samt å tvinge inn igjen stempel når nye bremseklosser skal inn.
#11
Ah, det blir det ein snillere pris  ;D
2x Bremseskiver foran C-zero, i- Miev og iOn
1x Bremseklosser foran C-zero (4 stk pr pakke)
1x Mont. sett foran C-zero (4 stk pr pakke)
2400 inkl frakt

Pris på merkeverksted 6000 kr inkl arbeid.
#12
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Feil med lader?
tirsdag 10. oktober 2017, klokken 22:55
Var ein hendelse i ettermiddag / kveld:
- Kobla til C-Zero på ZapCharger Pro, lading startar som normalt. Det er 46% SoC.
- Bilen lader på 9A i ca 3 minutt til 47% og lading stopper. Blir merksom på det via OVMS.
- Kobler ifrå, og til igjen.
- Lading stopper igjen.
- Prøver med Chargeamps kabel - bilen lader fint.
- Prøver ZapCharger Pro på nytt - stopper i løpet av kort tid.
- Lader med Chargeampskabel på 6A i ca 2 timar, til 67%.
- Bytter til ZapCharger Pro - bilen lader til 100% uten stopp.

Er det bilen, eller ZapCharger Pro som tuller her?
ZC Pro er nylig kobla opp, lada på den frå 18. sept.
#13
Var ein tråd om det var nok å bytte ein sikring. Men, det kan sikkert vere andre årsaker og.

Selges det 'mange' med defekt lader?
#14
Sitat fra: pwb på onsdag 04. oktober 2017, klokken 14:44
Kjøpte på elbildeler.no og kom vel på ca 2.300,- for skiver, klosser og monteringssett.

Takk for tips - kvaliteten på desse er like bra som dei "dyre"? Og så skal dei monteres... er ikkje noko eg har gjort før, så best å sette det vekk. Dermed er det ikkje så mykje å spare på delen, blir ein del arbeid her også...

Når eg sjekka pris på elbildeler.no kom eg til 3080 inkl frakt for:
2x Bremseskiver foran C-zero, i- Miev og iOn
2x Bremseklosser foran C-zero (2 stk pr pakke?)
2x Mont. sett foran C-zero (2 stk pr pakke?)
#15
Då var det min tur til å bytte skiver og klosser.

Bilen var på 5 års service idag / 72 000 km.

Bremseskiver er rusta, spesielt på innsida, verkstaden meinar dei må bli bytta før PKK i februar 2018.
Pris - 6500 for deler og arbeid, dette ved merkeverkstad, (Bøhm).

Er det noko poeng å forsøke å pusse vekk rusta - eller er det berre å bytte skivene før PKK?

Ser det blir omtalt prisar på bremseskiver, klosser og mont sett som varierer litt, så eg får undersøke litt fleire stader. Sikkert greit å bli ferdig med verste saltlaken i vinter før eg bytter?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA