Sitat fra: K-billy på mandag 12. desember 2016, klokken 11:44
Har noen som tidligere har klagd vært i kontakt med Tesla i dag og ev. fremmet nytt krav?
Jeg resendte mitt krav i dag, med referanse til forliket, blir interessant å høre svar fra Tesla.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: K-billy på mandag 12. desember 2016, klokken 11:44
Har noen som tidligere har klagd vært i kontakt med Tesla i dag og ev. fremmet nytt krav?
Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 30. desember 2014, klokken 17:46Sitat fra: snoopy2005 på tirsdag 30. desember 2014, klokken 11:551. Har du erfaring med kjøring i snø?
Denne anbefalingen burde gått ut til flere! Vredestein og 20" Polar felger kanon på vått og tørt, ikke som Hakka 7 på våt is, men det vil jeg tro ha noe med mangel på pigg å gjøre.....
Min sterkeste anbefaling!
2. Hva var prisen?
Sitat fra: ellholt på fredag 21. november 2014, klokken 10:18Jeg har også opplevd at "durelyd" eller det jeg kaller transistor lyd har økt gradvis, den er i aller høyeste grad DU og isolasjonsrelatert! Fikk ny DU for 2 uker siden og durelyden forsvant. Lurer på om det kan komme støv inn i motorkontrolleren, som skaper denne duringen. Jeg fikk også during etter service en gang, så det er mulig en eller annen gjennomføring eller tetting ikke var ordentlig så lyden kan bære gjennom til cupe.
Hei! Jeg fikk samme " durelyden" på vei hjem fra Kroatia i sommer. Den kom bare plutselig , og i begynnelsen bare i høyerer hastigheter ( dvs over 120 km/t). Nå har det utviklet seg en smule, slik at den kommer og går også i lavere hastigheter. Hadde bilen inne til sjekk, der Teslamotors påstod de ikke kunne høre noe!!!!!!!! Hentet bilen , og hørte lyden med engang selv. De skulle se på det igjen i Januar, da DU skal byttes.
Sitat fra: Batteritralla på fredag 04. april 2014, klokken 10:22
Er det noen som har anledning til å møte opp noen timer med sin 60Kw utgave for effektmåling i Dynapack nav bremsebenk?
Jeg har vært inne med min P85, men det er ønskelig å få foretatt en måling av en 60Kw utgave også.
Det er nok mange som vil vite hvilke tall vi fikk på en P85, men jeg kan dessverre ikke gå ut med dette før etter at artikkelen er publisert i et kjent magasin. Ber om forståelse for dette.
Interessenter kan ta kontakt på PM.
Sitat fra: Cowboystrekk på torsdag 03. april 2014, klokken 17:46
Stian: regn med å få 33 psi som jeg fikk
Sitat fra: Teslanewbie på torsdag 03. april 2014, klokken 02:41
Ha ha .. Ironien er at den første Porschen, Porsche NR 1 (P1) fra 1898 , var en...... Elektrisk bil ... Ferdinand Porsche var 22 år når han laget bilen..hybrid Porschen kom senere ..Ler meg ihjel...
http://www.greencarreports.com/news/1089994_first-ever-porsche-turns-out-to-be-an-electric-car
Here's a great piece of bar trivia: The first-ever Porsche was ... an electric car.
While any ardent Porschephile knows that the first Porsche-branded vehicle was the 356 sports car of 1948, the first car designed by Ferdinand Porsche was actually the 1898 "Egger-Lohner electric vehicle, C.2 Phaeton model," or the P1 for short.
Designed by Ferdinand Porsche when he was 22 years old, the P1--or Porsche, number one--is powered by a rear-mounted electric drive unit that produces 3 horsepower, harnessed to a 12-speed controller.
Sitat fra: eadie på søndag 02. mars 2014, klokken 20:01Sitat fra: K på søndag 02. mars 2014, klokken 15:24
Eadie, vet du om det (kun) er spenningsfluktuasjoner mellom faselederne det er snakk om at Tesla ser på for tiden? For å avgjøre om det er på sin plass med Mennekes-kabel?
Aner ikke. Men kommentarene fra de som har fått kabel av Tesla sier at Tesla har monitorert spenningsfluktuasjoner, og at de derfor har fått utlevert Mennekes kabel. Aner ikke om man må samtykke til slik monitorering eller ikke. Mulig sak for Datatilsynet?
Sitat fra: el-fanboy på fredag 29. november 2013, klokken 08:55
Skulle gjerne hatt kort blink (alternativt kort bært på landeveien) men det er jo ikke mulig å få til kort blink eller kort bært i Tesla... så det blir istedet litt veiving inni bilen. Har tatt meg selv i å vinke til andre TMS'er i mørket når jeg ser de karakteristiske frontlyktene, for så å føle meg passe teit når jeg et halvt sekund senere innser at motgående Tesla ser akkurat like lite inn i kupeen min som jeg ser inn i hans...