Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Lister Bil

#1
e-Golf / Sv: VCDS Tweaks e-Golf
fredag 12. mai 2017, klokken 23:14
Sitat fra: SteinarSun på mandag 08. mai 2017, klokken 18:33
Sitat fra: Lister Bil på lørdag 22. april 2017, klokken 22:30
Hei!

Ny her på forumet. Kjøpte nylig ny E-Golf, og har så smått begynt å gjøre diverse oppgraderinger.
Jeg har original Vag-Com kabel, og har kodet masse på andre biler med denne, men på E-golfen, blir jeg ikke helt klok på hvordan tingene gjøres........
Jeg ser EL-John her har gjort flere kodinger som hadde vært kjekke å ha.

Som denne:Parklys sammen med DRL på dagtid:
Go to [09] Central Electronics
Go to Security Access and enter 31347
Go to adaptation channels and set the following:

"Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2" to DRL
"Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2" to 50

"Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion G 3" to DRL
"Leuchte3SL VRB21-Dimmwert GH 3" to 50

Gikk inn på denne med koden, så på adaptation, og fant den første som skal kodes.
I valgene der er der ikke DRL, men to stk. helt like valg i listen som heter Daytime running lights.
Skal den brukes, og er det det samme hvilken av de to som velges?


DRL står for Daytime running lights ;-)

Ja, klar over det!

Men der er to like valg, altså to identiske alternativ i menyen man får opp.
Daytime running lights står der to steder, altså to linjer.
#2
Farsund i Vest Agder ja.
#3
e-Golf / Sv: VCDS Tweaks e-Golf
lørdag 22. april 2017, klokken 22:30
Hei!

Ny her på forumet. Kjøpte nylig ny E-Golf, og har så smått begynt å gjøre diverse oppgraderinger.
Jeg har original Vag-Com kabel, og har kodet masse på andre biler med denne, men på E-golfen, blir jeg ikke helt klok på hvordan tingene gjøres........
Jeg ser EL-John her har gjort flere kodinger som hadde vært kjekke å ha.

Som denne:Parklys sammen med DRL på dagtid:
Go to [09] Central Electronics
Go to Security Access and enter 31347
Go to adaptation channels and set the following:

"Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2" to DRL
"Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2" to 50

"Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion G 3" to DRL
"Leuchte3SL VRB21-Dimmwert GH 3" to 50

Gikk inn på denne med koden, så på adaptation, og fant den første som skal kodes.
I valgene der er der ikke DRL, men to stk. helt like valg i listen som heter Daytime running lights.
Skal den brukes, og er det det samme hvilken av de to som velges?

Ville også ha aktivert denne:
Change instruments to Carbon Fiber look
17 Instruments
STG adjustment > function 10
Select "channel display representation" (displaydarstellung)
Change to "Version 2" (default is version 1)

Hvordan gjør man dette? STG adjustment, er det det samme som adaptation?
Eller finner jeg den under adaptation?
Ble ikke noe klokere når jeg gikk inn på adaptation :)

Håper noen kan hjelpe meg med nærmere forklaring på disse kodingene :)
På forhånd takk, hilsen en som er meget fornøyd med sin første elbil!
#4
Helt nye ubrukte sommerdekk originale til E-Golf.
Nye originalfelger, brukt en uke-helt som nye.
Selger samlet på felg for 6000kr. Helt som nytt!
Ring meg gjerne på 93447559.
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA