Hei.
Jeg selger min Think.
Se annonse under kjøp og salg:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,27758.0.html
Jeg selger min Think.
Se annonse under kjøp og salg:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,27758.0.html
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmeny
. Enten til noen som kan reparere den og bruke den, eller som delebil om den ikke lar seg reparere.
fint inventar, både sommerdekk og vinterdekk, som dog har vært brukt noen sesonger. Den har stått i garasje alle årene jeg har eid den. Jeg kan sende bilder på e-post dersom noen ønsker det.
Det er veldig flott å få så gode og grundige svar fra dere 

Hvilke evt. forhandlere kan jeg henvende meg til? Og har de biler "på lager" (jeg mener, jeg skulle gjerne hatt bilen om noen uker når jeg begynner å jobbe, og slippe å vente lenge i det uvisse på om en forhandler får inn en bil).
Det er første bud for meg for å kjøpe elbil!
Men nå trenger vi en bil til når jeg begynner å jobbe til høsten, og med alle fordelene en elbil har, tror jeg det vil være et bra alternativ.