SitatHi
It is not elegal to sell them, just to use them.
Hilsen
Txxx Jxxxx
Inspektør
Bergen Trafikkstasjon
Svaret i denne e-posten er veiledene.
Siste setning er vel beskrivende nok, tenker jeg.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitatHi
It is not elegal to sell them, just to use them.
Hilsen
Txxx Jxxxx
Inspektør
Bergen Trafikkstasjon
Svaret i denne e-posten er veiledene.
Sitat fra: Bondeknøl på lørdag 14. oktober 2017, klokken 01:11
Hvorfor er det så fryktelig feil at avgiften skal legges til de tyngste bilene???
TIL DERE SOM SYNES AT DENNE VEKTAVGIFTEN ER SÅ FRYKTELIG URETTFERDIG FOR TESLA: Hvordan hadde det slått ut om avgiften på elbiler hadde blitt lagt til hestekrefter og ikke vekt? DET hadde virkelig slått ille ut for Tesla!
Kan dere som synes denne vektavgiften er så fryktelig urettferdig mot Tesla si hva dere mener om at den heller burde blitt lagt til hestekrefter/effekt?
Sitat fra: bjaolsen på mandag 25. september 2017, klokken 11:28
Det er jo trist dette egentlig, men det nytter vel ikke sikte på Statens vegvesen, med ymse karakteristikker.
SVV er jo "bare" budbringeren, i det at de forvalter lover og forskrifter. De definerer dem ikke, det ligger på en annet sted og kan kanskje også "omdirigeres" gjennom en sak i EFTA-domstol el. (evt. at noen i et departement "tar til vettet" og initierer en forskrifts/lovendring)
Sitat fra: stefse på mandag 11. september 2017, klokken 17:40
På tide at fabrikantene slutter med dette tøvet og bygger "kladden" inn i støpselet, eller bilen. Disse greiene er der for at det skal være sikkerhet fra kabelen og ut, men det virker mot sin hensikt spør du meg. Hva er det støst sjans for, at du smæsjer kabelen så den kortslutter, eller at stikkontakten på sikt blir ødelagt og dermed brannfarlig?
SitatHvordan er du sikker på at det ikke er tempsensor i støpselet?Er nok bilde av tilførselsdelen til bilen.