Fordel alene i forhold til å kjøre litt på "grensen" i forhold til å nå neste hurtiglader, og samtidig kunne droppe innom en ekstra lader uten planlegging/forklaring.
Kjørte i praksis uten produksjon av varme, og bruker takluken for å klimatisere ved mye solvarme.
30% større batterikapasitet , kunne jeg ukomplisert kjørt 20 mils tur non-stopp vår/sommer/høst og med et 5-10 minutter påfyllingstop vinter.
90 % av kjøringen ble styrt av knappene på rattet dvs CC , med unntak av noen strekninger i 110 sone , så var farten stilt inn at ingen seg innpå bakfra og jeg tok igjen foranliggende kjøretøy.
Bilde fra lader på Espa (bra plassering og lademulighet)
Kjørte i praksis uten produksjon av varme, og bruker takluken for å klimatisere ved mye solvarme.
30% større batterikapasitet , kunne jeg ukomplisert kjørt 20 mils tur non-stopp vår/sommer/høst og med et 5-10 minutter påfyllingstop vinter.
90 % av kjøringen ble styrt av knappene på rattet dvs CC , med unntak av noen strekninger i 110 sone , så var farten stilt inn at ingen seg innpå bakfra og jeg tok igjen foranliggende kjøretøy.
Bilde fra lader på Espa (bra plassering og lademulighet)