Sitat fra: elektrolux på mandag 22. mai 2017, klokken 09:31Helt enig. Dette burde ikke tatt lenger tid enn du antyder. Er ikke særlig imponert over servicen. Den dagen de fant det ut var jeg fast bestemt på å hente bilen uansett. Og eventuelt finne ut av det selv. Kunne godt tenke meg å bruke et annet verksted neste gang, men vet ikke hvem her i Haugesund. Noen forslag? De sa tilogmed at det helst var servicer de ville utføre fordi det var mye mer å tjene på. Hvis jeg hadde jobbet der ville jeg hatt en annen holdning.
Takk for oppdatering.
Logisk nok i ettertid. Bilen tror ladekabel er tilkoblet, altså noe med ladeporten.
Litt rart at du blir belastet for dette som må betraktes som opplæring av verkstedsteknikkeren. Du betaler jo allerede for en spesialist, men her virker det ikke som du har fått det.
En slik feil burde ikke koste mer enn 1 times arbeid + ev. deler.
Jeg kommenterte flere ganger til de at det måtte være noe feil i signalene fra ladekontakten. Og at dette måtte gå inder opplæring. De påstår å ha trukket av 4-5timer på regningen.
Er det normalt med 1600,- i timen? Har ikke mye erfaring med merkeverksted så jeg ble sjokkert.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk