Brukt 240 til røffly 200K og oå kan du legge til en Zapcharger til litt over 36 600.-
Verden er gal, og Renault sine priser på ladeløsning hjelper ikke akkurat på
Verden er gal, og Renault sine priser på ladeløsning hjelper ikke akkurat på
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ProsjektX på torsdag 12. oktober 2017, klokken 08:43Visstnok har 6000 stykk satt seg på venteliste nå. Ok, si at halvparten av disse faktisk skriver kontrakt, så er ventetiden med antatt produksjonstakt fort nærmere 2 år allerede..!SitatIf Hyundai and Kia expand its line-up of electric vehicles such as the Kona and the Niro, their annual production of electric vehicles is expected to nearly double. They are planning to roll out 25,000 units of electric vehicles a year -- 13,000 units of the Kona electric car and 12,000 units of the Niro electric cars. Hyundai and Kia's production will increase to more than 50,000 units by adding existing production of the Ioniq Electric and the Soul EVWow.. så Kona skal produseres i samme volum sånn ca som Ioniq har blitt gjort til nå, og dette skal fordeles på alle markeder. Så da snakker vi fort 1+ års ventetid ganske raskt tenker jeg. Men bra å høre at de igjen bekrefter Niro EV.
Sitat fra: aronesen på tirsdag 20. juni 2017, klokken 07:40I driftssettelse ja, oppstart på prosjektet er i følge samme link uke 23, så det bør gå an å se pågående byggearbeid om en kjører forbi:
Planlagt oppstar er visstnok uke 26. http://www.sirdal.kommune.no/nyheter/annonser-kunngjoringer/1785-bkk-med-storsatsing-pa-hurtiglading-i-sirdal
Sitat fra: jlan på tirsdag 23. mai 2017, klokken 19:39
Da er det vel bare å få igjen reservasjonspengene ja. Jeg tror Jaguar gjør en feil her. Når f-pace har hengerfeste, så er det vel få grunner til at i-pace ikke skal ha.
Vi har nettopp vært på tur med en liten campingvogn. Praktisk rekkevidde med batteriet mellom 90% og 10% er ca 200 km. Det holder fint til kjøring rundt om i Norge (unntatt Finnmark), med lading stort sett på superladere. Et ekstra pluss er det at vi er uavhenging av å koble campingvognen til 220V, Teslaen leverer 12V på hengerkontakten selv når den er parkert. Vi brukte vel 1% på en natt.
Sitat fra: gigafactory på onsdag 19. april 2017, klokken 15:42
Jeg har sett at Teslabjørns TMX P90DL aldri går over 100 kW på SuC, stopper på lavt 90-tall. Han nevnte noe om en oppdatering som senket peak ladeeffekt, gjelder dette for alle?