Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - kakraemer

#1
e-Golf / 3(2) fase lading på 400V TN nett
torsdag 30. mars 2023, klokken 22:46
Hei, har hørt at eGolf 300km kan benytte 2 faser på TN nett. Hvordan får man til det? Har 5 polet 16a uttak på hytta hvor dette er aktuelt. Må man ha en spesiell ladestasjon eller kladd, eller vil alle 11kW ladere akseptere dette?
Hjertelig 🙂
#2
Leaf 2010-2017 / Mistet første bar "av tanken"
tirsdag 06. oktober 2015, klokken 17:57
Mistet første bar av tanken i dag. 2012 mod som er registrert første gang i 2013. Kjøpte den i april 2014 med 6000 på telleren. Totalt kjørt 26700km i dag. Har hatt 55QC. Lades så godt som alltid kun til 80%. Ikke helt fornøyd med det, men må vel bare innse at alder også er en faktor på disse batteriene.  :'(
#3
Kjøp og salg av deler og utstyr / Sidemarkeringslys US leaf - bytte?
torsdag 01. oktober 2015, klokken 14:22
Noen som vil bytte bort sine "oransje ører" fra US Leafen til den europeiske typen?
Jeg ønsker meg de amerikanske.
Helst Sandnes/Stavanger området for å unngå frakt etc.

Disse er separate fra hovedlykten så den røres ikke.
#4
DRIFTSBATTERI / Begynner hovedbatteriet å skrante litt?
torsdag 19. mars 2015, klokken 13:31
Har testet følgende 5 ganger nå:
Starter med 100% og nullstilt kjørecomputer. Samme kjørerute og ganske tilsvarende forhold.
Alle 5 gangene har jeg kommet 6,6 - 7,0 km med forbruk 0,17 - 0,18 kWh/km på første strek av "tanken". Det skulle tyde på at 12 streken kun inneholder ca. 1,2kWh... Er ikke det litt lite? Mener jeg har lest den første streken skal være 15% av kapasiteten, altså rundt 3,6kWh?  :-\
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA