11 mod med 129900 km . Godt brukt,slitt svart lakk. Feilkode 39,lader bare på hurtiglader. I daglig bruk. Har kjøper for 6000,-,noen høyere.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmeny
Noe stiv pris. Over 4000,- kr
Men jeg er medlem i andre "Bilklubber" som er mer "spennende"enn denne.
God helg.
Ja om jeg går inn på MIN SIDE kan jeg vinne en BUDDY. Er ikke jeg en heldig kunde i TeleNORGE ?