Hei, litt trøblete Danmarkstur her. Først punktering av bakre venstre dekk som medførte henting på flatbed og lapping av dekk. Fire dager senere en kaskade av feilmeldinger med midlertidig tap av motorkraft før den til slutt stoppet helt (Car needs service, low voltage ++). Det underlige var at dette skjedde forutsigbart ved krapp sving til venstre.
Spent på hva dette er, Tesla veihjelp mer enn antyder det er batteriet, men den har foreløpig ikke ankommet SC. Det kan vel ikke være TPMS-relatert (tror jeg har de nyere sensorene)?
Tesla har hentet bilen for andre gang. Leiebil er ordnet men Tesla har allerede antydet at familien må ta båten hjem og at jeg evt. må tilbake for å hente bilen i Danmark når den er fikset. Det kommer jeg ikke til å gå med på, bilen er under garanti (november 2019, 75.000 km).
Har noen erfaring med havari i utlandet?
Spent på hva dette er, Tesla veihjelp mer enn antyder det er batteriet, men den har foreløpig ikke ankommet SC. Det kan vel ikke være TPMS-relatert (tror jeg har de nyere sensorene)?
Tesla har hentet bilen for andre gang. Leiebil er ordnet men Tesla har allerede antydet at familien må ta båten hjem og at jeg evt. må tilbake for å hente bilen i Danmark når den er fikset. Det kommer jeg ikke til å gå med på, bilen er under garanti (november 2019, 75.000 km).
Har noen erfaring med havari i utlandet?
