Etter å ha solgt en MB320 CLK og en eUp - og tatt ut en smule fortjeneste på disse, gikk jeg til innkjøp av en e500 i går. Jeg kunne ventet til prisene droppet en smule, men fikk en "fair" pris inkl vinterdekk.
Bilen er betydelig upraktisk til fire, fin nok til jobbkjøringen min, sånn måtelig komfortabel (182 cm) - men kul og sprek. Det hjalp å kjøpe bil uten soltak. Interiøret er kult, men plastikk. Rekkevidden sier 160 med AC på - noe som er mere en Up'en jeg hadde som ga 130 - men så tror jeg det går mere saft, pluss at regenereringen bare er sånn passe.
Hurtiglader mangler, og jeg må kjøpe kabel til Fortum-stasjoner (hvor?) hvis jeg en gang skal kaste meg på en litt lengre tur.
Kona kaller meg bare for Mr. Incredible. Hun er litt grinete for at Up'en gikk etter ti dager, og har erfaring med Fiat fra Fiorinoen jeg hadde - som forlot parkeringsplassen på flaket til en Viking-bil og aldri kom tilbake.
Jeg dytter henne bak rattet i kveld, og forteller henne at det er en Leaf, bare med annen innpakning.
Bilen er betydelig upraktisk til fire, fin nok til jobbkjøringen min, sånn måtelig komfortabel (182 cm) - men kul og sprek. Det hjalp å kjøpe bil uten soltak. Interiøret er kult, men plastikk. Rekkevidden sier 160 med AC på - noe som er mere en Up'en jeg hadde som ga 130 - men så tror jeg det går mere saft, pluss at regenereringen bare er sånn passe.
Hurtiglader mangler, og jeg må kjøpe kabel til Fortum-stasjoner (hvor?) hvis jeg en gang skal kaste meg på en litt lengre tur.
Kona kaller meg bare for Mr. Incredible. Hun er litt grinete for at Up'en gikk etter ti dager, og har erfaring med Fiat fra Fiorinoen jeg hadde - som forlot parkeringsplassen på flaket til en Viking-bil og aldri kom tilbake.
Jeg dytter henne bak rattet i kveld, og forteller henne at det er en Leaf, bare med annen innpakning.