Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - kvignes

#1
Mekanisk / Sv: Hurtiglader hos Witro i Trondheim
tirsdag 24. juni 2014, klokken 14:34
Sitat fra: Lynet på søndag 22. juni 2014, klokken 10:32
Dem skylda på at så mang trillinga lade der utom arbeidstid!
Hvis Witro hadd tenkt litt mer langsiktig hadd dem delt ut RFID brikke til alle som har kjøpt Leaf der, så kanskje de hadde beholdt noen kunder også!

Tipper det har noe med betalings løsning å gjøre.
Man må jo inn å betale i butikken, men ser ikke ut som de har noe kontroll på det. Du får jo bare en kvittering.
#2
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Humørsyk Buddy
søndag 03. juni 2012, klokken 22:49
Det er vel en fordel å finne feilen før en begynner å lage endringer? Det hjelper lite å sette inn nye ladere hvis et batteri er defekt!
#3
Langkjøring med 24 / 30 kWt batteri / Sv: langkjøring med Think
lørdag 02. juni 2012, klokken 14:16
Jepp, vil man ligge i 100++ også i de tyngste oppoverbakkene er nok en Leaf et bedre valg. Den har absolutt ingen problemer med det, og med kun 75km burde selv 120km/t gå greit eller 100km/t med full varme midtvinters i -20 grader. Det forutsetter dog lading på jobben...
#4
Ja slik. Nå skjønner jeg hva du mener. Jeg hadde bare tenkt å sette en 16 amp sikring men legge tykkere ledning enn strengt nødvendig sånn at jeg kan oppgradere senere om behovet melder seg. 20amp kan da ikke være nødvendig om kursen er dedikert til formålet?

Tapatalked from my CM9 Note :)
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA