Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - trondkl

#1
Elbiler i media / Sv: Enda mer fra Holtsmark
torsdag 20. september 2012, klokken 12:04
Sitat fra: Griffel på torsdag 20. september 2012, klokken 11:41
Sitat fra: trondkl på torsdag 20. september 2012, klokken 10:20
Bruker kullkraftverk raffinert kull?
Både og, men heller skjelden.
Sitat fra: trondkl på torsdag 20. september 2012, klokken 10:20
I såfall må CO2-utslepp for denne prosessen samanliknast med raffineringsprosessen for bensin og diesel.
I den grad det gjøres reduseres det totale utslipp sammenlignet med brenning direkte, så dette blir galt.
Stemmer. Det har du rett i.
Men eg ser fortsatt ikkje grunnlaget for påstanden frå Holtsmark om at ein kan balansera ut CO2-utsleppa i ledda før forbrenning av bensin og diesel for fossilbil og forbrenning av kull i kullkraftverk for elbil. Vil tru at spesielt raffinering av bensin og diesel utgjer ein stor skilnad.
#2
Elbiler i media / Sv: Enda mer fra Holtsmark
torsdag 20. september 2012, klokken 10:20
Sitat fra: Griffel på torsdag 20. september 2012, klokken 09:36
Sitat fra: jkirkebo på torsdag 20. september 2012, klokken 01:54
Kull bør f.eks ikke raffineres, det brennes direkte.
Kull bør rafineres i en prosess som danner syngas før den brennes, i en slik prosess kan CO2 utslippet reduseres vesentlig. (I den grad det er nødvendig å bruke kull, egentlig bør en vel ikke brenne kull)
Bruker kullkraftverk raffinert kull? I såfall må CO2-utslepp for denne prosessen samanliknast med raffineringsprosessen for bensin og diesel. I motsatt fall er raffineringsprosessen for bensin og diesel ein vesentleg bidragsytar for å svekka fossilbilalternativet.
Sjølve produksjonensprosessen av kull må jo samanliknast med produksjon av olje, ikkje raffineringsprosessen.
#3
Elbiler i media / Sv: Enda mer fra Holtsmark
onsdag 19. september 2012, klokken 23:33
Kjerna her, slik eg ser det, er at Holtsmark tilsynelatande ser vekk frå CO2-utslepp knytta til produksjon av drivstoff for fossilbil, medan han tar det med for elbil.

I ei sak på nettavisen.no blir han konfrontert med dette og svarar:
"- Notter m. fl. (2010) og Helms m. fl. (2010) viser at miljøbelastningen av selve produksjonsprosessen ikke er vesentlig forskjellig for elbiler og bensin- og dieselbiler. Batteriproduksjonen medfører visse miljøbelastninger som man unngår ved produksjon av bensin/dieselbiler. I tillegg er det CO2-utslipp og miljøproblemer både knyttet til utvinning og transport av fossil energi som brukes i kraftverk og raffinering og distribusjon av bensin og diesel. Man kan derfor få et rimelig godt bilde av de to teknologienes relative CO2-egenskaper ved å nøye seg med å sammenligne utslipp knyttet til forbrenning av bensin/diesel i bilmotoren med utslipp knyttet til forbrenning av fossil energi i kraftverkene"
Notter sin artikkel handler stort sett om produksjon av batterier og eg finner ikkje noko om produksjon av drivstoff der.
Helms har ei samanlikning av CO2-utslepp i samband med drivstofftransport, bilproduksjon, bruk av bil og produksjon av elektrisitet for elbil og fossilbil. Søyla som viser CO2-utslepp for produksjon av elektrisitet for fossilbil er naturleg nok 0, men det fins heller ingen data for produksjon av diesel og bensin. Då kan jo ikkje det totale utsleppet samanliknast slik Holtsmark tilsynelatande gjer.

Link til Helms sin artikkel: http://www.ifeu.org/verkehrundumwelt/pdf/Helms%20et%20al.%20(2010)%20Electric%20vehicles%20(TAP%20conference%20paper).pdf

Ta ein kikk på figur 5 på side 121.
#4
Er det ein god ide å tilby lading for elbil ved biloppstillingsplass på ferjekai?
Kor bør ladepunkta plasserast? Bør det vera eigen separat oppstillingsplass for elbil? Har du tankar om koss dette kan gjennomførast på ein mest mogleg praktisk måte?
#5
Tok ferja Mortavika - Arsvågen for andre gong sidan nyttår. Har ennå til gode å måtta betala for førar  :)
#6
Elbilen i Samfunnet / Sv: Min første parkeringsbot med Think...
tirsdag 13. januar 2009, klokken 12:26
Er ikkje sikker. Meiner å huska at Stavanger parkering nemnte noko om hjulposisjon...
#7
Prisverdig at nokon prøver å få til miljøvennleg drosje. Med tida får me kanskje eigne miljøløyve? I Stavanger fins det såkalla miljøtaxi som går på naturgass. Dette er villeiande maredsføring. Slepper ut meir CO2 enn ved dieseldrift.
#8
Elbilen i Samfunnet / Sv: Min første parkeringsbot med Think...
tirsdag 13. januar 2009, klokken 10:44
Stavanger kommune har slutta å kreva urskive på elbil. P-vaktene bruker nå samme metode på elbil og fossilbil for å undersøka kor lenge bilen har stått parkert.
#9
Elbilen i Samfunnet / Sv: Gratis elbil på ferjene
fredag 02. januar 2009, klokken 12:21
Dette var inkludert sjåfør ja. Billettøren virka ikkje til å vera heilt oppdatert. Han trykka in koden for elbil og fekk ut denne billetten. Ferdig med det. Eg spurte han om sjåføren måtte betala i tillegg, men han forholdt seg til automaten sin og til praksis med andre bilar. Han hadde ikkje fått nokon beskjed om at sjåføren skulle betala noko ekstra.
#10
Ferjebillettøren på strekninga Mortavika - Arsvågen gav i går (01.01) inntrykk av at praksis kom til å bli som for fossilbil. Altså at førar er inkludert også for elbil.
#11
Elbilen i Samfunnet / Gratis elbil på ferjene
torsdag 01. januar 2009, klokken 21:25
Denne kvitteringa var kjekk å få (sjå vedlegg).
#12
Sendte ein mail til Norstart om dei kunne ta tak i denne saka. Har ikkje fått svar frå dei. Faktisk har eg ikkje fått svar på nokon av mailane eg har sendt til dei. Det er god folkeskikk å svara på mail.
#13
Så kjøpte eg ein slik sak. Delvis pga at webastoen er ute av drift for tida. Kopla denne i sigarettennaren med det resultatet at ein eller annan sikring røyk. Så nå mangler eg varme, varmetrådar, fotgjengarhorn (viktig :-)), vanleg horn og sigarettennar. Trur det er på tide å få bilen inn på verkstad. Men eg stusser jo på at Biltema selger slike ting som sprenger sikringar. Kan det tenkast at den forrige eigaren av bilen min har satt inn for liten sikring?
#14
Nokon som har erfaring med/ formeining om det er lurt å kopla ein sånn i sigarettennaruttaket på min P106el?
http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=102672
#15
Ein eg kjenner fekk bilen (P106el) registrert for fem personar. Det var bare å montera ein ekstra sele bak.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA