Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - commiesoft

#1
Bilen i seg selv er helt gratis, men den må liksom 'berges' litt for at du kan få den med deg.
#2
På Greåker, midt mellom Sarpsborg og Fredrikstad.
#3
Hei, det eneste bra jeg kan si om denne bilen er at batterikapasiteten var som om bilen var ny helt til alt imploderte ifjor, med omtrent alle feila en Think kan ha på en gang, så jeg ga opp. Er det noen som er interresert i en delebil så  står det en i oppkjørsla mi.
#4
Hei, jeg bytta fra Think City 2011 til en Datsun Cherry 100A FII, 1978, og er kjempeomvendt.

Thinken står i hagen med 'isolasjonsfeil', utslitte hjul, panser som ikke kan åpnes, og ladeproblemer.

Datsuna har bakelittratt, kassettradio på 2 kg fra -78, subwoofer under setet og sigarettenner m. askebeger,
og kan kjøres verden rundt.. :)
#5
Hællæ, nå har den gått 3000 km og funker ennå, er like fornøyd. Venter på ei LiPo pakke på
30Ah, men blybatteriene er egentlig like bra som når scootern var ny. Synes den her er en liten
kompis som har levert hele veien, tommeln opp ;-)
#6
Hei, vil bare si at denne saken funker ennå, bruker den på jobben hver dag,er blitt favoritten
på en måte fordi den bare virker og virker.  ;)
#7
Pre-charge resistor, hva er det, eller åssen kan jeg sjekke om den er gåen. Har bakgrunn
fra automatisering, elektronikk, programmering og analoge og digitale styresystemer, men
ikke moderne biler.. :)

Trenger noen hint..
#8
Hei go-carter, takk for svar, manualen sier iso-feil, men hva betyr det? Iom at batteriet funker
som nytt så lurer jeg på om det er noe seriøst feil, eller bare lureri som saltavsetninger eller noe?

Bilen står her på campingen, og jeg kommer meg knapt hjem, 20.1km, men ikke til forhandlern
i Moss.
#9
Hei, bilen lader bare noen minutter om gangen, så slår den seg av med rød trekant. Noen som vet hva dette kan være. Batteriet har omtrent samme kapasitet som når bilen var ny, den har gått 6500 mil.
#10
Savner egentlig den svære svarte amerikanske pick-upen min.
#11
x
#12
Vindusviskern fungerer bedre enn ny, men, ser ut som det er en nippel på hovedakslingen,
skal kjøpe en fettpresse på Biltema m. 400g patron :)
#13
Mulig det, men jeg forklarte dem at forstillingen var så ute av kurs at venstre vinterdekk var helt ødelagt etter en sesong. Når jeg henter bilen sier de at den 'ikke ligger inne i systemet'? Så det problemet var mitt.

Og da snakker vi om folka som solgte meg bilen i 2011, ikke 'Gundersen mekanikk og tobakk' Er det mulig å ta
bilen på et verksted og be dem om å bruke data fra en annen bil som Think har plukket forstillingsdeler fra?

Det kundebehandlern sa, var at de var enige om at om de rørte forstillingen kunne de risiker hva som helst, så
den ville de ikke røre.  Snodig at de ikke kan justere en forstilling når de selger deg bilen, og at de ikke har fått
lastet ned data fra en eller annen som har dem?


#14
Så er det noen som vet hvordan jeg får justert forstillingen på Thinken min når ikke merkeverkstedet kan?

En annen ting, er det mulig å få service på den andre steder enn hos forhandleren?? Er møkk lei Høiden Autosenter.
#15
Venstre vinterdekk foran var helt nedslitt innerst, så jeg bestilte justering av forstilling sammen med rep
av bærekule og service etter eu kontroll.

Stor var overaskelsen når de ikke hadde rørt forstillingen fordi bilen ikke lå inne i systemene deres. Dette
er altså merkevareforhandlern jeg kjøpte bilen av ny i 2011 for 249 laken. Fy f så dårlig.  :-\

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA