Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Harald

#1
Tidlige: Buddy / Kewet / Sv: Salg av buddy med flatt batteri?
tirsdag 11. juni 2013, klokken 20:28
Dersom du kjøpte bilen, så er eg intresert i å kjøps car controlleren av deg.

HM
#2
Tidlige: Buddy / Kewet / Sv: Car Controller
lørdag 01. juni 2013, klokken 19:10
Javell. Då skall eg bruka "teskeimetoden":
Då eg såg på vikien, såg eg fotoet av CC på Kewet 5. Eg "les" eit slikt foto "som ei bok", og eg har beslutta meg for å leggja til "tilleggsfungsjoner, og for å sleppa å arbeida med CC medan eg har bruk for bilen, så kjøpte eg ein ny CC til å leika meg med.

Og så rekner eg med at resten går fram av det første innlegget &c.

Alikevell har eg eit tilleggsspørsmål. Eg treng ei "teskeiforklaring" korleis eg skall koma til CC.

HM

HM

#3
Tidlige: Buddy / Kewet / Sv: Car Controller
fredag 31. mai 2013, klokken 21:26
Det var "car controller" som blei bestillt, og Den eg mottok var merka med silketrykk på printet:

Elbil Norge A/S
Car Controller 2.2

Kassen er merka på frontrn med:
Pure Mobility

Vehicle Management System.

Og så litt barkode &c.

Er dette nok for å besvara apørsmåla mine?

HM
#4
Tidlige: Buddy / Kewet / Car Controller
fredag 31. mai 2013, klokken 02:11
Eg trudde at CC på min buddy 2010 var ein Curtis 1214 kontroller, og eg kjøpte ein ny kontroller for buddy 2010,for å "eksperimentera", men eg blei skuffa då eg pakka den ut. Den var merka med: Norsk design, produsert i kina, og absolutt ingen dokumentasjon. (Reklame *er* profisjonell løgn.)

Eg undrast, kva kontroller er det som er plagiert?

Eg undrast, vill bilen fungera bra med "rette" Curtiscontrolleren? Og kva vill rette kontrolleren vera?

HM
#5
Tidlige: Buddy / Kewet / Sv: buddy2010. lys
mandag 21. januar 2013, klokken 22:38
Begrepet "ikke like lenge" er svært flytande. Kva om å snakka om % av levetida for standaed h7, eller Km?

HM
#6
Tidlige: Buddy / Kewet / buddy2010. lys
mandag 21. januar 2013, klokken 19:55
budy 2010, M9

Kor "sterke" lyspærer kan eg setja inn i fronten, nærlys og fjernlys?

HM
#7
1.
Ta ut serviceraport.
        Du treng ein laptop med comport, nullmodemkabel og terminalprogramm.

2.
Letta på gummimatta under "panseret, og mål spenninga på dei bateribankane du lettvint kjem till, noter ned, og samanlikna med serviceraporten.

Sett bilen til lading og mål spenninga på dei bateribankane du kjem till, og noter.

Du skall ha høgare spenning på bateribankane under lading eller ved tomgang.

(Eg er ikkje sikker på at det er nødvendig med statusraport. Du kan finna ut ein god del utan.)

Dette er dei tinga eg ville kontrollera først.

HM
#8
Tidlige: Buddy / Kewet / Sv: "Bagasjebrett" for buddy
torsdag 06. september 2012, klokken 15:04
Sitat fra: ØysteinBuddy på tirsdag 04. september 2012, klokken 20:21
Noe sånt? http://www.thule.com/nb-NO/NO/Products/Bike-Carriers/Towbar/Thule-EasyBase-948

Kan henda ja, men det virker noko halvferdig.

Her i bygda har vi en fabrikk som produserer "fjøsinnredning". Får sjå kva der finnes av halv/kvartfabrikat. Eg har habile sveiserer i slekta.

HM
#9
Tidlige: Buddy / Kewet / Sv: "Bagasjebrett" for buddy
torsdag 06. september 2012, klokken 14:55
Sitat fra: hens på onsdag 05. september 2012, klokken 12:56
Se mine innlegg under "Hvordan få med seg sykkel..."
Under Kewet, side 2

Takker,men det er ikkje sykkel(er) eg skall transportera.

HM
#10
Tidlige: Buddy / Kewet / Sv: "Bagasjebrett" for buddy
mandag 03. september 2012, klokken 22:07
Takk.

Det vil sei at eg må "snekra" meg eitkvart sjølv,  ? Eg håpte at eg kunne kjøpa meg ettkvart ferdig. Eg synes det blir tungvint og først demontera for å ta mål, når eg bruker bilen "daglig", og så demontera på nytt for å montera bagasjebrettet.

Eg har tilhengerfeste på bilen. Har du skisser eller mål frå det arbeidet du utførde på Kewetten din?

HM

#11
Tidlige: Buddy / Kewet / "Bagasjebrett" for buddy
mandag 03. september 2012, klokken 19:54
http://www.buddyelectric.com/

Bildet etter dalmentineren, Bagasjebrett. Kvar kan eg få kjøpt eit slikt til buddyen min?

HM
#12
Tidlige: Buddy / Kewet / Sv: Varm ladekabel
fredag 13. juli 2012, klokken 13:38
Husk at handa di ikkje tåler så mykje varme. Ved 43 grader koagulerer blodet. Du "brenner deg" vev 52 grader! Kabelen tåler i alle fall 70 grader utan å ta skade.

HM

PS
Kven kann skaffa meg ny bare snaue kontakten slik at eg kan "lodda ny"?

DS
#13
Tidlige: Buddy / Kewet / buddy car controller
lørdag 07. juli 2012, klokken 19:40
Eg ønsker å "dekoda" kontrolleren, men eg har ingen kontroller å dekoda; eg let den som står i bilen stå i fred.

Eg treng hjelp til dette arbeidet:

Eit deffekt kort,
EPROMmen til CPUen.
Utlisting av eprommen, anten som HEX-file, eller som ferdig disassemblert file.

Sidan ATMELs 8 bit AVR nesten er identisk med INTELs MCS51, har eg planer om å flytta deler av carkontrolleren over til t.d. ein ARDUINO.

HM
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA