Mercedes har hatt følgende rabatter via Agrol:
0,0 % elbil
7,0 % Personbiler med forbrenningsmotor
0,0 % elbil
7,0 % Personbiler med forbrenningsmotor
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Softblue på mandag 30. oktober 2017, klokken 23:23Ingen har gjort bestilling, depositum er for å vise at man er seriøs i køen (på samme måte som for Tesla, Audi e-Tron Quattro og Jaguar I-Pace).
Ok. dere har gjort bestillingen og betalt depositumet på en bil dere ikke vet totalprisen på, eller hvor mye avgifter det påkommer før levering.
Hvor mye rabatt greide dere å forhandle dere fram til?
Sitat fra: T.K på lørdag 28. oktober 2017, klokken 20:54Kia har selvfølgelig mulighet for forvarming via timer (som de fleste andre elbiler), men likt som Hyundai (eller US Leaf) har den ingen app i Europa.
Har ikke Kia forvarming? Må jo si at akkurat den funksjonen er det jeg alltid har savnet tidligere, sette seg inn i oppvarmet bil om morgene. Derfor har jeg alltid installert Webasto på dieselbilene mine, til den nette sum av kr. 35 000 med app. Dette er inkl. og gratis på Leaf. Uten den funksjonen ville jeg installert dieselforvarming på kiaen, men hvorfor bry seg når man kan styre unna og kjøpe det konkurrentene har inkludert.
Sitat fra: stromifokus på fredag 27. oktober 2017, klokken 14:19Du misset en null; skal være 100.000 elbiler i følge artikkelen...
Dersom KIA produserer 10000 EV biler er dette bare et lite løft fra dagens 6000 Soul EV årlig produksjon.
Sitat fra: Goggen123 på lørdag 28. oktober 2017, klokken 10:26Håper de satser på å tilby 16" eller 17" hjul på electric utgaven; vil gi bedre rekkevidde, bedre komfort, lavere pris og mest sannsynlig lavere støy.
....kommentarer om mye støy fra 18" hjul. Lite vindstøy i høye hastigheter dog. Satse på at det betyr effektiv utforming og lavt forbruk for electric-versjonen?
Sitat fra: MrOtto på tirsdag 24. oktober 2017, klokken 09:59Ut i fra EPA forbruk som er oppgitt i USA kan man forvente 2-3% reduksjon av forbruk i forhold til dagens 24/30kWh modeller.
Er det noen som har testet og lagt ut informasjon av forbruket til den nye bilen?
Sitat fra: Kjetil Vik på søndag 22. oktober 2017, klokken 15:24Gratulerer med elbil, dere kommer aldri til å gå tilbake!Jeg bestilte også sist nå på fredag. Ble svart på oss.
Blir min første Elbil, og ser frem til å få den hjem utpå våren.
Selger de to andre bilene, og sitter kun igjen med en elbil (og en motorsykkel..).
Vi skal klare oss med det, er jo bare til å planlegge litt
Det oppgis 37mil, og vet at det ikke er realistisk, men håper 25-30 vil være det.
Så da passer den fint til turer ned til sørlandet også uten å måtte lade på veien sommerstid
Sitat fra: Myrvang på onsdag 18. oktober 2017, klokken 22:57Plutselig virker ikke kønummer 936 som å være langt etter de andre
Ca 8500 kølapper nå...
Sitat fra: TM på torsdag 12. oktober 2017, klokken 16:05
Angående effektiv batteri-kapasitet. Det er åpenbart noe som mener at den kan ha 38,4kW netto kapasitet. Det ville stemme bra overens med 378km NEDC.
http://www.hybridcars.com/how-well-might-a-2018-nissan-leaf-with-38-4-kwh-do-against-the-60-kwh-chevy-bolt/
Sitat fra: Måkemannen på onsdag 11. oktober 2017, klokken 17:28Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på onsdag 11. oktober 2017, klokken 10:48Det er fortsatt håp
Eneste jeg da savner er det unevnelige...
Har det unevnelige blitt avkreftet?