Åhoi. Tenkte jeg skulle bytte ut konas 2011 Leaf etter seks års eierskap med en Kona, men ikke hvis de vil ha 350k for den. En mer riktig pris er vel sammen med lillebror Ioniq, det er Hyundai priser det med 240k.
Jakal
SUV har blitt veldig utvannet det siste tiåret. Du har Pajero, Landcruiser, og amerikanske SUV``er som for alvor er Sports Utility Vehicle. Også har du høyreiste kompaktbiler som egentlig ikke er noe av det SUV konseptet opprinnelig var.
Jeg har en Outlander som jeg tenker er nedre grense for et Sports Utility Vehicle.
Høyreist, 4x4, kraftig drakraft, god fremkommelighet, og høy sitteposisjon.
Jeg antar at Kona har en høyere sitteposisjon, men utover det er det ikke mye SUV som frister tror jeg. Man sitter ganske høyt i 2011 Leaf også og innsteg og utsteg er lett som en plett. Vi lånte en Ioniq på prøvekjøring og det er en bil man må tre seg ned i og løfte seg ut av.
Jakal
SUV har blitt veldig utvannet det siste tiåret. Du har Pajero, Landcruiser, og amerikanske SUV``er som for alvor er Sports Utility Vehicle. Også har du høyreiste kompaktbiler som egentlig ikke er noe av det SUV konseptet opprinnelig var.
Jeg har en Outlander som jeg tenker er nedre grense for et Sports Utility Vehicle.
Høyreist, 4x4, kraftig drakraft, god fremkommelighet, og høy sitteposisjon.
Jeg antar at Kona har en høyere sitteposisjon, men utover det er det ikke mye SUV som frister tror jeg. Man sitter ganske høyt i 2011 Leaf også og innsteg og utsteg er lett som en plett. Vi lånte en Ioniq på prøvekjøring og det er en bil man må tre seg ned i og løfte seg ut av.