Takk for gode svar!
Når det kommer til spørsmålet om 2wd eller 4wd, så er vi vel der at 4wd er et ønske, men strengt tatt ikke en nødvendighet. Vil en bil med 4wd føles tryggere ved kjøring på motorvei i dårlig vintervær?
400 000 er en litt knotete sum å kjøpe brukt for når nyprisene er som de er. Har bare inntrykk av at det fort baller på seg når man kjøper nybil og at 490 000 fot blir 530 000 etter vinterhjul, hengerfeste osv. Men jeg får ta en runde til og å se på tilbud, utstyr og renter.
Har også sett på både Ariya og Kona, men bagasjeplassen på Ariya sikkerhetsscoren til Kona ble «deal breakers». Jeg noterer meg at det er en del større bagasjerom på Ariya 2wd.
Når det kommer til spørsmålet om 2wd eller 4wd, så er vi vel der at 4wd er et ønske, men strengt tatt ikke en nødvendighet. Vil en bil med 4wd føles tryggere ved kjøring på motorvei i dårlig vintervær?
400 000 er en litt knotete sum å kjøpe brukt for når nyprisene er som de er. Har bare inntrykk av at det fort baller på seg når man kjøper nybil og at 490 000 fot blir 530 000 etter vinterhjul, hengerfeste osv. Men jeg får ta en runde til og å se på tilbud, utstyr og renter.
Har også sett på både Ariya og Kona, men bagasjeplassen på Ariya sikkerhetsscoren til Kona ble «deal breakers». Jeg noterer meg at det er en del større bagasjerom på Ariya 2wd.
