Bestilte egentlig en M3 LR Rød med vinterdekk og enhanced autopilot den 7 Desember med forventet levering i Februar men så la jeg merke til at det var en lignende modell uten enhanced AP men med sportsfelgene tilgjengelig i Oslo. Jeg ringte til Tesla som matchet meg med bilen og jeg fikk levering allerede nå på fredag (!!) - det var utrolig mye raskere enn hva jeg forventet.
Men, jeg ser nå på fakturaen at bilen som jeg er matchet med ikke er satt opp med vinterdekk - når jeg sjekka på nettsiden så var vinterdekk allerede lagt til - jeg antar at dette er en feil og håper ikke de slenger på sommerdekka. Jeg satt en time i telefonkø i dag for å nå igjennom til Tesla for å korrigere dette, men det var ingen som svarte.
Jeg ser også at enhanced autopilot er lagt til (greit, det var på min forrige ordre) men jeg ble enig med meg selv at jeg tar sportsfelgene istedenfor enhanced AP, akkurat nå får jeg begge deler. Tror dere det vil være noe problem for Tesla å fjerne enhanced AP og få korrigert ordren med vinterdekk?
Men, jeg ser nå på fakturaen at bilen som jeg er matchet med ikke er satt opp med vinterdekk - når jeg sjekka på nettsiden så var vinterdekk allerede lagt til - jeg antar at dette er en feil og håper ikke de slenger på sommerdekka. Jeg satt en time i telefonkø i dag for å nå igjennom til Tesla for å korrigere dette, men det var ingen som svarte.
Jeg ser også at enhanced autopilot er lagt til (greit, det var på min forrige ordre) men jeg ble enig med meg selv at jeg tar sportsfelgene istedenfor enhanced AP, akkurat nå får jeg begge deler. Tror dere det vil være noe problem for Tesla å fjerne enhanced AP og få korrigert ordren med vinterdekk?
