Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - tjakobsen

#1
Ringte Tesla og fikk beskjed om at man måtte kansellere i app pluss på websiden innen 48 timer. Fant ikke noe sted under support/contact hvor jeg kunne fylle ut noe. Så da var det nye 40 min venting i telefonen. Fikk beskjed om at det holdt å kansellere i appen. Så da er det å ve te i 2-3 uker med å få pengene tilbake.

Utrolig bra at Tesla ikke tar seg bryet verdt å legge inn en pin el.l. for å bruke opp mot 100.0000+ hos de. :-1:

#2
Model X 2014 - 2022 / Feilbestilling av oppgradering i tesla app
mandag 05. juli 2021, klokken 08:44
Jeg fikk plutselig mail om at jeg hadde bestilt fremtidig autopilot funksjoner.
Så så jeg Tesla hadde trukket meg 37.000+

Jeg vet ikke hvordan det har skjedd. Ett av barna eller telefonen har ligget ulåst i lommen min.

Jeg gikk inn på refusjon starks jeg så det.

Er det noen som har erfaring med tesla mår det gjelder feilbestilling av softwareoppgraderinger?

#3
Model X 2014 - 2022 / Knekt feste til bakerste gulv-luke i model X
tirsdag 29. juni 2021, klokken 15:47
Jeg har fått festet til gulv-luken i bagasjerommet knekt (ikke bare den biten som festes på, men "hele festet".
Jeg snakker da om festet som luken hviler på og ikke håndtaket for å åpne den.

Har forsøkt å søke på nettet men finner ingen ting.

Antar jeg bare må bestille time hos Tesla?
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA