Jeg bruker ett personlig kort for å identifisere at det er meg på min personlige lader, for å starte lading. Hvis det er det du mener med rfid (måtte google).
Den ene kabelen (fra forrige hybridbil,menneskes) er 240v/maks 10A og gir strøm, men tregt.
Den andre er 400v, og gir ingen strøm. Boksen gir meg ikke blå farge som indikerer lading, og bilen ber emg naturligvis sjekke ladekilden. Begge er type 2 mode 3 (om jeg ikke bommer grovt, medfulgt kabel fra tesla er hvertfall det).
Edit: under ladeboksen står det 230v 23A. Da kan jeg forstå hvorfor medfølgende teslakabel ikke fungerer (400V). Men hvorfor får jeg bare 10A med min gamle kabel som skal støtte 16A? Her trenger jeg litt begrepsforklaringer i samme slengen merker jeg.
Finnes det en kabel ment for 230V som gir bedre effekt?
Den ene kabelen (fra forrige hybridbil,menneskes) er 240v/maks 10A og gir strøm, men tregt.
Den andre er 400v, og gir ingen strøm. Boksen gir meg ikke blå farge som indikerer lading, og bilen ber emg naturligvis sjekke ladekilden. Begge er type 2 mode 3 (om jeg ikke bommer grovt, medfulgt kabel fra tesla er hvertfall det).
Edit: under ladeboksen står det 230v 23A. Da kan jeg forstå hvorfor medfølgende teslakabel ikke fungerer (400V). Men hvorfor får jeg bare 10A med min gamle kabel som skal støtte 16A? Her trenger jeg litt begrepsforklaringer i samme slengen merker jeg.
Finnes det en kabel ment for 230V som gir bedre effekt?