Sitat fra: Cned86 på fredag 28. februar 2020, klokken 13:32
De må vel kunne bevise at understellsbehandlingen har en direkte årsak til at feilen eller mangelen har oppstått?
Det vagt å si at man mister termisk kontroll på en motor for det er en flekk mercasol på AL godset.
Samme er med kabler og annet, om det er tærende på materiale at det ligger mercasol på så må dette bevises.
Tror jeg hadde lent meg på de som har att understellsbehandlingen, de har helt sikker godkjent dokumentasjon på egenskapene til mercasol og hvordan dette reagere mot forskjellige materialer.
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Det er flere som har problemer med Tesla her. Det som har vært gjenganger som jeg har fått med meg er at alle har vært på K100.
Dey er riktig at de skal måtte bevise årsakssammenhengen men de beviser det ikke og nevner at det kun at det er behandlingen som er påført som er årsaken.
Det burde dannes en gruppe som kunne tatt tak i dette. Burde kanskje vært noen innenfor rustbehandlingsbransjen.
Jeg mener at Tesla ikke kan påstå at understellsbehandlingen på akkurat deres bil ikke er bra nok når det holder på millioner av andre biler.
Det beste som kan bli sagt er at tesla må bevise årsakssammenhengen.
Jeg var borti en som hadde utfordring med venstre hovedlampe.
Tesla skyldte på at det var kommet bittelitt understellsmasse på plasten på lykten.
Dette var utslagsgivende fordi det ble mindre kjøling.
Jeg har aldri hørt om at man har brukt plast som termisk materiale for kjøling.