Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Johan99

#1
BMW i3 / Sv: Faceliften er ute på nettet
fredag 01. september 2017, klokken 22:17
Fekk min 2017-modell i oktober 16. Er heller ikkje bekymra for batteri levetid, men eg sendte ein mail til selgar og spurte om BMW verkeleg unntok dei første 2017-modellane frå garantien. Det er samme batteri.
Vi får ein minus ved salg, så oppfordrer alle som har fått sin før nyttår til å gjere det samme. Kanskje dei kan justere etter påtrykk?
#2
Støtter dette.
Min Vectrix har gått 25 000 no. Bygde om til Lithium ved 21 000. Den vart 20 kg lettare, og raskare. Avhenging av software går den 100, 110 og muligens 120. Skal være meget bratt for å ikkje klare 100. På normale veiar går den 110 med passasjer, overalt. Stor nok til voksen mann, 193 cm.
Med unntak av NIMH-batteri og tilhøyrande temperaturfølarar er den solid og driftsikker.  Stor vindskjerm er fint å ha i Norge. I mitt vognkort står det Klasse A, den tilsvarer ca Suzuki Burgman 400.
#3
Hm.I forhold til denne tassen må vel BMW C-evolution være eit råskinn. Vectrix kan vel også vere raskare, med 28 elhestar. Det skal vere bratt for å ikkje klare 100.
Men viss det er økonomi som ligg bak treng ofte elkjøretøy ein del km for å konkurrere. Denne er billig og bensinutgifter små, så den virker som eit godt val.
#4
Vectrix hadde god byggekvalitet, men nokre elektriske småbugs. - Først og fremst temperaturfølarar i batteri, og NIMH batteri.
Viss ein tar prosjektet kan ein bygge om til Lithium, helst med LEAF-celler.
Med dette oppsettet går den ca. 130 Km realistisk. Den er raskare enn dei fleste bilar opp til 100, antar det betyr 10-11 sekund. Trur det er software som held den igjen i starten.
No er Vectrix konk, men det er enklare å eigen ein. www.vectrixparts.com har både delar, support og nye syklar.
#5
Nokon bør kjøpe denne. Har ein sjølv, kjempebra :)
#6
Døtra til ein kjenning parkerte scooteren i garasja straks ho fekk den. Etter 190 km og tre år lagring var blybatteria defekte.
Har testa scooteren med 44 stk. NIMH celler frå Vectrix. Slik går den 28 Km med stor mann på. Kjøpar må enten bytte batteria, eller ta ansvar for løysinga med NIMH sjølv. (Feste godt, og isolere godt elektrisk)
Scooteren er i fin stand, virkar som bra kina-kvalitet. Rosa metallic.
3000 Kr, med NIMH?
#7
Heisann.
Ein kamerat har ein nesten ubrukt XEL City. Men batteria er defekt og ein del er demontert.
Det står i 39 Ah batteri no, men mulig den kan klare seg med mindre?

Får heller ikkje spenning ut av ladaren, men mulig den først aktiverer viss der er batteri?
Er det nokon som har tips til delar, leverandør, e.l...?
#8
BMW i3 / Sv: Sykkel og Ski / brettholder til i3.
fredag 20. januar 2017, klokken 17:47
Flott løysing, meir fleksibelt.
Brukar også berre 2 stk 4.5" framme. Har den tredje liggande, men ser at buen på tak vil gi litt krøll for ev. sugekopp i midten.. Trur 2 stk. er nok, dei sit godt så langt :)
#9
2 stk batterimodular frå 2015 Nissan Leaf.
Bil krasja etter 5000 Km. Øvrige modular er gjenbrukte og testa til full kapasitet.
Kr. 2000,-
#10
BMW i3 / Sv: Sykkel og Ski / brettholder til i3.
fredag 11. november 2016, klokken 22:22
Får vel ingen pris for bilda, men her er dei:
Handla påEbay som Zuexi foreslår :)

Link: http://www.ebay.com/itm/381254619931
#11
BMW i3 / Sv: Sykkel og Ski / brettholder til i3.
fredag 11. november 2016, klokken 19:50
Ja, 6" seasucker sugekopper vart for store framfor soltak. Så eg bestilte to 4.5". No er skistativa montert med 4.5" framfor takluka og 6" bak på taket.
Dei sit godt, men er oppgidd med mindre festekraft enn 6".
Trur festet er godt nok så lenge dei ikkje slepp inn luft. Og det blir lite skitupp framfor stativet, altså lite vindfang der.
Ein del vindsus uten ski, men OK.
- Ser litt pussig ut med skistativ så langt fram, men det matcher vel bilen :)
#12
BMW i3 / Sv: Sykkel og Ski / brettholder til i3.
søndag 09. oktober 2016, klokken 08:04
Bra du deler erfaringer :)
Får min snart.. Har mest lyst å feste skistativ framfor takluke med 4,5" sugekoppar, men har vurdert ruta. Ser du hindringer for å feste framfor luka?
#13
Lurer på dette med batterikjemi: - Er det slik at det vanligvis står type i vognkort?
Dette er ikkje oppført i min Vectrix MC.
Godkjenning av MC er vel også ganske omfattande..?
#14
BMW i3 / Sv: Sykkel og Ski / brettholder til i3.
søndag 04. september 2016, klokken 00:37
Hei Zuexi.
Ja, det er skruehull i midten. Dette er sikkert amerikanske gjenger. 6mm skrue passer ikkje.
Så er der to lange spor/hull på sider av midten. Eg demonterte sugekopp av gummi (4 skruer) Så skrudde eg fast skistativ med to gjennomgående 6mm skruer, store stoppskiver og mutter i spora. Til slutt satte eg på sugekopp igjen. Hm, håper dette vart forståeleg :)
#15
BMW i3 / Sv: Sykkel og Ski / brettholder til i3.
lørdag 03. september 2016, klokken 17:01
Sånn ser mine ut, antar Seasucker lagar sine på samme måte.. ::)
Viss der er plass framfor soltaket er det sikkert best. Kunne ev. velge 4.5" sugekoppar.
Tenker at soltak bør tåle eit skistativ når bakruta tåler sykkel. - Men tja..
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA