Jeg har det samme, på begge sider, på en Deep Blue Metallic Model 3 fra mars 2019 som har gått ca. 60 000.
Drammen avslo utbedring.
Der selve flassingen ser ut til å starte er det en overgang som er dekket av et deksel. Det er under dette dekselet at rusten har startet. Der ligger det nok en del sand og grus, noe som gjør at det aldri blir tørt. Lakksjappa som inspiserte min holdt på å få dekselet i hodet fordi det var så tynget ned av div. skitt. Det er plateskjøter og punktsveisinger under dette dekselet som ruster på min.
Jeg har nå understellsbehandlet med lanolin og så bremser forhåpentligvis det rusten litt.
Drammen avslo utbedring.
Der selve flassingen ser ut til å starte er det en overgang som er dekket av et deksel. Det er under dette dekselet at rusten har startet. Der ligger det nok en del sand og grus, noe som gjør at det aldri blir tørt. Lakksjappa som inspiserte min holdt på å få dekselet i hodet fordi det var så tynget ned av div. skitt. Det er plateskjøter og punktsveisinger under dette dekselet som ruster på min.
Jeg har nå understellsbehandlet med lanolin og så bremser forhåpentligvis det rusten litt.