Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - MooCow

#1
Lading av Tesla / Sv: Ladekalkulatorapp
torsdag 30. mai 2024, klokken 09:35
Sitat fra: RJK på onsdag 29. mai 2024, klokken 18:15
Sitat fra: MooCow på onsdag 29. mai 2024, klokken 18:11
Sitat fra: Supervisor på tirsdag 09. januar 2024, klokken 08:46Litt sent svar, men lastet nettopp ned EV Charging Time Calculator
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ev_charging_time_calculator.v_1&hl=en_US

Det gjelder Android mobiler.

Takk for svar, men alt for simpel, må ha inn Ampere og om det er 1-fase eller 3-fase og :), slik at du får ut ladehastigheit ut frå dette :)
Slik som denne?

https://www.elbilgrossisten.no/pages/ladetidkalkulator

Stemmer, det er same linken som står i første innlegget mitt ;)
#2
Lading av Tesla / Sv: Ladekalkulatorapp
onsdag 29. mai 2024, klokken 18:11
Sitat fra: Supervisor på tirsdag 09. januar 2024, klokken 08:46Litt sent svar, men lastet nettopp ned EV Charging Time Calculator
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ev_charging_time_calculator.v_1&hl=en_US

Det gjelder Android mobiler.

Takk for svar, men alt for simpel, må ha inn Ampere og om det er 1-fase eller 3-fase og :), slik at du får ut ladehastigheit ut frå dette :)
#3
Model Y / Sv: Spørsmål rundt kjøp av Tesla Model Y
torsdag 09. mai 2024, klokken 11:31
Sitat fra: MooCow på torsdag 09. mai 2024, klokken 11:20
Sitat fra: turfsurf på torsdag 09. mai 2024, klokken 09:27Alle oppgraderinger er det sjelden man får igjen for. Om det er større hjul, dyr lakk, selvkjøring eller bedre ytelse.

Det eneste det er markant skille på i bruktmarkedet er AWD vs 2WD og batteristørrelse.

Tradisjonelt på fossilmarkedet så har ein ikkje fått så mykje igjen for ekstrautstyr, men ytelse har definitivt holdt seg betre i pris samen med firehjulstrekk som du skriv. Eller kanskje litt feil å sei at det har holdt seg betre i pris i og med at ytelse har vore så dyrt på fossilbilar så har nok prisen krympa, men alltid vore merkbar. Har ikkje sjekka så mykje på bruktmarkedet når det kjem til elbilar. Vert overraska om det ikkje er forskjellar i pris på LR og P for model 3, til tross for manglande hengarfeste der kan gjera P litt mindre populær.
#4
Model Y / Sv: Spørsmål rundt kjøp av Tesla Model Y
torsdag 09. mai 2024, klokken 11:29
Sitat fra: Lucaria på torsdag 09. mai 2024, klokken 10:59Skjønner ikke helt tankegangen med at en brukt P normalt sett enten er "sønderkjørt" eller at eieren ikke har utnyttet kraftene helt? Så en P som brukes går i stykker, men en LR som brukes holder seg fint? LR og P er ikke så ulike, men P er litt raskere, så det er ikke umulig for meg å tenke att P benyttes ganske likt en LR men helt enkelt er litt raskere.

Finnes sikkert både P og LR som er både "sønderkjørte", normalt brukte og eid av en petimeter eller ikke untyttet kraftene til fullo uansett LR eller P.

Perosnlig har jeg alltid sett etter størst motor når jeg kjøper brukt, og tenker da at det kan vare enklere å selge en P mot en LR som selges sammtidig i samme område (forutsatt at tilstanden er lik).

Heilt einig
Litt meir slitasje kanskje på grunn av meir krefter. Men eg hadde jo køyrt ein LR på same måte som eg køyrer P'n. Kjøpte P avdi han kun kosta 50k meir, som eg meinar heilt klart forskjellen er verdt. Kosta vel omlag 20k om ein skulle byta frå 19" til 20" på LR, og omlag det same for acceleration boost. Har full forståelse for at dei som vil ha A - B bil, og ikkje bryr seg om prestada eller utsjånad aldri ville kunne kjøpt ein P, men er jo heller ikkje dei som dreg opp bruktbilprisane på P :D
#5
Model Y / Sv: Spørsmål rundt kjøp av Tesla Model Y
torsdag 09. mai 2024, klokken 11:20
Sitat fra: turfsurf på torsdag 09. mai 2024, klokken 09:27Alle oppgraderinger er det sjelden man får igjen for. Om det er større hjul, dyr lakk, selvkjøring eller bedre ytelse.

Det eneste det er markant skille på i bruktmarkedet er AWD vs 2WD og batteristørrelse.

Tradisjonelt på fossilmarkedet så har ein ikkje fått så mykje igjen for ekstrautstyr, men ytelse har definitivt holdt seg betre i pris samen med firehjulstrekk som du skriv. Har ikkje sjekka så mykje på bruktmarkedet når det kjem til elbilar. Vert overraska om det ikkje er forskjellar i pris på LR og P for model 3, til tross for manglande hengarfeste der kan gjera P litt mindre populær.
#6
Model Y / Sv: Spørsmål rundt kjøp av Tesla Model Y
onsdag 08. mai 2024, klokken 22:51
Er nok som RLK seier at det stort sett er veldig liten forskjell på populariteten til ein bil frå ny til brukt.

Folk er forskjellige og dei som ønsker A til B bil skjønnar ofte ikkje at bil kan vera følelsar og utsjånad og, sjølv på bruktmarkedet og for folk med mindre pengar.
#7
Model Y / Sv: Spørsmål rundt kjøp av Tesla Model Y
onsdag 08. mai 2024, klokken 18:34
Sitat fra: Håvar på mandag 06. mai 2024, klokken 10:47Den P'en har hatt 5(!) eiere på tre og et halvt år, kontra én for LR'en.
Generelt så er vel folk som kjøper bruktbil interessert i lave bilkostnader, ellers ville de kanskje kjøpt ny.
Da teller ikke forhold som større felger(dyrere dekk). Performance har heller ikke hengerfeste, noe som også veier mot for mange bruktbilkjøpere
Så vil tro forskjellen mellom LR og P forsvinner nokså fort

Trur ikkje bruktbilkjøparar er meir interesserte i låge bilkostnadar enn andre, er nok berre at dei har mindre pengar. Performance vil nok alltid vera meir verdsatt på bruktmarkedet enn LR. Triggar dei som vil ha det vesle ekstra, og ein bil som ser tøffare ut. Tilhengarfeste er standard på Model Y Performance og, så ingen grunn der heller til ikkje å kjøpa Performance ;)
#8
Model Y / Sv: Spørsmål rundt kjøp av Tesla Model Y
mandag 29. april 2024, klokken 17:19
Om ein bør velja LR eller performance blir jo ein smakssak. Kjøpte sjølv performance og fornøygd med valget. Ser jo tøffare ut, og spesielt når ein krev 20k+ berre for å gå opp til 20" felgar på LR, så er prisforskjellen liten!

Det negative er jo at du har høgare dekkforbruk (om du brukar gasspedalen), dekka er dyrare og forsikringa dyrare enn LR.

Kjøp ny, bruktbilprisane er alt for høge.
#9
Model Y / Sv: Nøkkelkortalternativ
torsdag 11. april 2024, klokken 19:41
Okay, takker for svar. Då vert det til at eg beheld eksisterande kort slik som det er. Litt rart at ingen har prøvt seg på å laga custom Teslakort. Sjølve korta frå Tesla er jo ingen upris på.
#10
Model Y / Nøkkelkortalternativ
mandag 08. april 2024, klokken 21:44
Hei!

Nokon som veit om ein kan få kjøpt Teslanøkkelkort med eige motiv? Eventuelt berre eit kort uten tekst? Tenkte at det kan vera greit at om ein har eit kort liggande i bagasjen så treng det ikkje ropa at det er til ein Tesla om han står parkert like i nærheiten.

Ja, har stort sett alltid med Teslanøkkelkort som backup.
#11
Sitat fra: Trig8 på mandag 01. april 2024, klokken 15:15På Leaf kunne en på modellene frem til 2018 stille inn at ladingen skulle stoppe ved 80 eller 100%. Det ble tatt bort fra 2018-modellene så da har vel Nissan funnet ut at batteriet tåler fullading godt. Når det er sagt er det ikke anbefalt å la batteriet stå fulladet over lengre tid.
Jeg har kjørt 2013-modell (24kWh) 125.000km og 2018-modell (40 kWh) 170.000km. Begge ble ladet til 100% minst 6 dager i uka og ingen viste reduksjon av batterikapasitet da de ble solgt.

Okay, takker!
#12
Sitat fra: Electric cars in Norway på torsdag 28. mars 2024, klokken 08:27
Sitat fra: MooCow på onsdag 27. mars 2024, klokken 21:41Hei!

Trålar markedet etter bilar med grei rekkevidde og bagasjeromsplass i prisleiet 140-170k. Er vel Leaf og Ioniq som peikar seg ut då? Eventuelt andre tips?

Er det nokon feil som går igjen på Leaf 40/60 kwh som ein bør sjekka ekstra godt opp før eit eventuelt kjøp? Greit å sjekka at alle "batteriprikkane" fortsatt er tilstades i displayet ihvertfall :)
Bra bil den Leafen. Beste tips jeg kan gi deg er å kjøpe «norsk bil». Da er du tryggere. Legger ved en eldre sak om dette

https://www.motor.no/bilhold-bruktbil-elbil/vaer-obs-pa-bruktimport/112472

Takker, prøvde å søka litt i manualen på kva som er anbefalt dagleg prosentsats for Leaf, men fann ikkje noko. Er det noko oppgitt frå offisielle hold? Tesla Model Y som ikkje har Blade batteri, anbefalar til dømes at bilen står mellom 50-80% til dagleg.
#13
Hei!

Trålar markedet etter bilar med grei rekkevidde og bagasjeromsplass i prisleiet 140-170k. Er vel Leaf og Ioniq som peikar seg ut då? Eventuelt andre tips?

Er det nokon feil som går igjen på Leaf 40/60 kwh som ein bør sjekka ekstra godt opp før eit eventuelt kjøp? Greit å sjekka at alle "batteriprikkane" fortsatt er tilstades i displayet ihvertfall :)
#14
Model Y / Sv: Skurrelyd i bagasjen ved bass
fredag 01. mars 2024, klokken 20:24
Vil tru det er relativt vanleg at det er litt vibrasjonar og lyd når bassen er skrudd på maks, er ihvertfall slik på min :)
#15
Model Y / Sv: skvettlapper tåler ikke snø?
lørdag 20. januar 2024, klokken 20:08
Sitat fra: turfsurf på onsdag 17. januar 2024, klokken 17:25Har kjøpt nye skvettlapper to ganger nå. Drittklips. Noen tips til noen som er myke og ikke like lange som de originale? Og nei, er ikke interessert i 4stk til 4000,-. Vil bare ha noen foran.

Desse er ihvertfall mjukare, og trur dei er litt kortare og
https://www.bilkomponenter.no/products/premium-skvettlapper-tesla-model-y--4-stk
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA