Jeg er overrasket over at det ikke var mer enn 3000 M3 på lager ved årsskiftet. Tesla har arbeidet på høytrykk for å produsere nok til alle som vil ha før skattefordelen ble nedtrappet sist midnatt.
Det er jo kjempepositivt at alle som ønsket det fikk bilen de ville ha. Levering har jo vært en vanskelig sak for Tesla, og en kilde til MYE kritikk. Nå klarte Tesla å levere til alle som ønsket det - og da får de sannelig kritikk for det og.
Med en produksjon i 2018 av 190.000 biler er et lager på 3000 biler svært lite, så langt jeg kan bedømme.
M3 har snudd det amerikanske markedet for sedaner på hodet. Tror Tesla er svært fornøyd med det.
Når det gjelder vinkling i overskrifter og ingress fra reklameselgere (også kjent som journalister), så er de skrevet for å få flest mulige klikk. Det er kun det som gir penger i kassa og lønn for reklameformidleren. Om det er en positiv tittel og ingress for Tesla, så klikker kun menigheten og en del normalt interesserte på reklameholderen (også kjent som en "artikkel"). Med en krise/undergang tittel og ingress for Tesla, så klikker menighet, Tesla-hatere og normalt interesserte på den. Flere klikk, mer penger, enkelt valg i dagens mediaverden.
Det er jo kjempepositivt at alle som ønsket det fikk bilen de ville ha. Levering har jo vært en vanskelig sak for Tesla, og en kilde til MYE kritikk. Nå klarte Tesla å levere til alle som ønsket det - og da får de sannelig kritikk for det og.
Med en produksjon i 2018 av 190.000 biler er et lager på 3000 biler svært lite, så langt jeg kan bedømme.
M3 har snudd det amerikanske markedet for sedaner på hodet. Tror Tesla er svært fornøyd med det.
Når det gjelder vinkling i overskrifter og ingress fra reklameselgere (også kjent som journalister), så er de skrevet for å få flest mulige klikk. Det er kun det som gir penger i kassa og lønn for reklameformidleren. Om det er en positiv tittel og ingress for Tesla, så klikker kun menigheten og en del normalt interesserte på reklameholderen (også kjent som en "artikkel"). Med en krise/undergang tittel og ingress for Tesla, så klikker menighet, Tesla-hatere og normalt interesserte på den. Flere klikk, mer penger, enkelt valg i dagens mediaverden.