Leiebil har ordnet seg. Cirka 1 time etter han på kunderservice sa at jeg måtte vente til neste uke, så fikk jeg telefon fra Tesla roadside, de hadde da ordnet bergningsbil og det var ikke et spørsmål om leiebil da, det var en selvfølge.
Jo da, referte til dette, og han på kundeservice var ikke uenig, problemet var at han ikke kunne svare på at det var garantisak i det hele tatt før de fikk sjekket bilen.
Har vært inne på den menyen, og ja, det var helt likt. Har ikke sendt bilde til Tesla, jeg regnet med de hadde tilgang til alt det dere allerede. De har nå brukt å ha info om feil meldinger før jeg melder dem.
Sitat fra: chargedup på fredag 13. desember 2024, klokken 16:29"Dersom det oppstår en feil på bilen din som dekkes av garanti eller reklamasjon, har du ifølge forbrukerkjøpsloven rett til lånebil dersom reparasjonen tar mer enn én uke. En slik feil er en feil du selv ikke er skyld i gjennom bruk, og bilen er inntil fem år gammel og dermed omfattet av reklamasjonsretten."
Kilde: https://www.motor.no/aktuelt/sa-lenge-far-du-leiebil-ved-feil-og-skader/221894
Jo da, referte til dette, og han på kundeservice var ikke uenig, problemet var at han ikke kunne svare på at det var garantisak i det hele tatt før de fikk sjekket bilen.
Sitat fra: submarine på fredag 13. desember 2024, klokken 18:22Har hatt akkurat samme feil på min 2021 M3P, HV batteriet ble byttet. Gå inn i Service mode og du vil få mange flere alerts.
Jeg sendte dette bildet til Tesla og alt det andre de hadde planer om å teste forsvant.
Har vært inne på den menyen, og ja, det var helt likt. Har ikke sendt bilde til Tesla, jeg regnet med de hadde tilgang til alt det dere allerede. De har nå brukt å ha info om feil meldinger før jeg melder dem.