Har også base fra september
Blir rutebytte på onsdag 🙄 virker som dette er en helt vanlig feil
Blir rutebytte på onsdag 🙄 virker som dette er en helt vanlig feil
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: indianrunner70 på onsdag 19. februar 2020, klokken 17:31Sitat fra: stigasp på onsdag 19. februar 2020, klokken 12:51Sitat fra: indianrunner70 på tirsdag 18. februar 2020, klokken 23:25Sitat fra: GOS på mandag 17. februar 2020, klokken 08:54Sitat fra: stigasp på mandag 17. februar 2020, klokken 01:02
Anbefaler alle til å bruke de lange fra tesla! har kjørt med mid west siden septemer (8000 km) og lakken foran bakhjulene er full av stensprang
har byttet til de fra tesla nå, og det er stor forskjell på klaringen til bakken. 8 cm åpning på mid west, vs 3 cm på tesla. tror skrapelyden fra skvettlappene vil betale seg i lakk og karosseriarbeid
har fått pris på rep av skadene jeg har fått på min, 12000 for lakkering,ny ditec og foliering
Hvor i landet er det du typisk kjører som opplever dette? Har ikke fnugg av steinsprut på min etter 18.000 km hvorav 15000 uten skvettlapper og siste 3000 med skvettlapper (tror det er midwest jeg også har)
Mistenker at all de 'steinstrøingen" som gjøres i Oslo skaper problemer mens vi i andre deler som kun opplever saltede veier ikke opplever dette.
Snodig dette her... jeg har kjørt 16000km (14500 km med midwest medium) - primært i Rogaland, og har ikke en skramme i nærheten av hjulbuer.
Det er mulig
Men jeg har regnet litt på vinkel og avstand fra hjul til område med lakkskader
Mulig jeg har tenkt feil, og at verden ikke fungerer slik, men har laget et bilde i paint
Denne var ikke lett å tolke... kanskje du utbrodere antagelsene litt mer?
Sitat fra: indianrunner70 på tirsdag 18. februar 2020, klokken 23:25Sitat fra: GOS på mandag 17. februar 2020, klokken 08:54Sitat fra: stigasp på mandag 17. februar 2020, klokken 01:02
Anbefaler alle til å bruke de lange fra tesla! har kjørt med mid west siden septemer (8000 km) og lakken foran bakhjulene er full av stensprang
har byttet til de fra tesla nå, og det er stor forskjell på klaringen til bakken. 8 cm åpning på mid west, vs 3 cm på tesla. tror skrapelyden fra skvettlappene vil betale seg i lakk og karosseriarbeid
har fått pris på rep av skadene jeg har fått på min, 12000 for lakkering,ny ditec og foliering
Hvor i landet er det du typisk kjører som opplever dette? Har ikke fnugg av steinsprut på min etter 18.000 km hvorav 15000 uten skvettlapper og siste 3000 med skvettlapper (tror det er midwest jeg også har)
Mistenker at all de 'steinstrøingen" som gjøres i Oslo skaper problemer mens vi i andre deler som kun opplever saltede veier ikke opplever dette.
Snodig dette her... jeg har kjørt 16000km (14500 km med midwest medium) - primært i Rogaland, og har ikke en skramme i nærheten av hjulbuer.
Sitat fra: knegg på mandag 17. februar 2020, klokken 08:55Sitat fra: stigasp på mandag 17. februar 2020, klokken 01:02
Anbefaler alle til å bruke de lange fra tesla! har kjørt med mid west siden septemer (8000 km) og lakken foran bakhjulene er full av stensprang
har byttet til de fra tesla nå, og det er stor forskjell på klaringen til bakken. 8 cm åpning på mid west, vs 3 cm på tesla. tror skrapelyden fra skvettlappene vil betale seg i lakk og karosseriarbeid
har fått pris på rep av skadene jeg har fått på min, 12000 for lakkering,ny ditec og foliering
Har du et bilde av lakken? Vurderer om jeg skal montere de lange på min...
Sitat fra: GOS på mandag 17. februar 2020, klokken 08:54Sitat fra: stigasp på mandag 17. februar 2020, klokken 01:02
Anbefaler alle til å bruke de lange fra tesla! har kjørt med mid west siden septemer (8000 km) og lakken foran bakhjulene er full av stensprang
har byttet til de fra tesla nå, og det er stor forskjell på klaringen til bakken. 8 cm åpning på mid west, vs 3 cm på tesla. tror skrapelyden fra skvettlappene vil betale seg i lakk og karosseriarbeid
har fått pris på rep av skadene jeg har fått på min, 12000 for lakkering,ny ditec og foliering
Hvor i landet er det du typisk kjører som opplever dette? Har ikke fnugg av steinsprut på min etter 18.000 km hvorav 15000 uten skvettlapper og siste 3000 med skvettlapper (tror det er midwest jeg også har)
Mistenker at all de 'steinstrøingen" som gjøres i Oslo skaper problemer mens vi i andre deler som kun opplever saltede veier ikke opplever dette.
Sitat fra: aj1240 på fredag 30. august 2019, klokken 21:56Sitat fra: stigasp på fredag 30. august 2019, klokken 21:31
Hentet bilen i går
de som jobbet på utleveringen ble ganske stuss når jeg sa at det sto 910 kilo hengervekt i vognkortet
men helt greit for meg! regner med det er en LR performance jeg har fått siden den har track mode og rød stripe under dual motor merket
Hva har du oppgitt i motorkraft? Høres nesten ut som en bil med typegodkjenning til AWD, som har blitt software oppgradert men ikke fått endret typegodkjenning.
Min som hentes på mandag har 25/500kg og:
Motor 1 - 155 KW (211 HK)
Motor 2 - 205 KW (279 HK)