Jeg var innom Fredag 22/9 for å hente bil. Da var det et kaos uten like. Vi ble ønsket velkommen av en svært hyggelig dame da vi kom, men fikk dessverre beskjed om forsinkelser. De hadde visst problemer med å registrere bilene, og jeg forsto det på dem som allerede var der at de hadde ventet lenge. Damen inviterte oss likevel inn på kaffe og bolller, så sørvisen skal det ikke stå på. Hun var også ekstremt behjelpelig med å svare på spørsmål angående final invoice, lånedokumenter, leveringsprossessen, viste ting på bilen i butikken, etc. All ære til damen, som håndterte et stort antall misfornøyde kunder. Til slutt ble det mye stygge ord om både henne og Tesla, selv om hun forklarte rolig og oppriktig hva som forårsaket problemene denne dagen. Det var leit å se på
. Vi fikk ikke hentet bil denne dagen, men ingen sure miner fra oss av den grunn. Dette var åpenbart et unntakstilfelle, og vi har fått ny tid for levering nå. Ville beklage til damen på vegne av alle kunder når vi dro, men da sto hun ikke i butikken lenger.
Henter vår model S om to dager! Da blir det tur til hytta til helgen og greier
Håper på like trivelige ansatte som sist

Henter vår model S om to dager! Da blir det tur til hytta til helgen og greier

