Har en Leaf Tekna selv, og er veldig fornøyd med den. Dog en 24KWh, men dog.
For meg som er bilinteressert, og ikke bare skal ha elbil fordi det er billig, så var Tekna eneste option på Leaf. Å sitte i en Acenta fra 2012, med beige stoffinteriør og 16" hjul var ikke helt min greie, så det ble en 2. gen 2014 med alt av utstyr. Var godt å få en med skinnseter, Booseanlegg og 360 graders view. Kia Soul og Nissan Leaf er på ingen måte premiumbiler av noe som helst slag, så for meg var det helt avgjørende å få på det meste av utstyr for at det i alle fall skulle hjelpe litt på.
Leaf bruker litt på motorvei dersom man ligger over den "magiske" grensa på rundt 95 km/t. Selv kommer jeg rett tilbake fra "langtur" på motorvei nå hvor jeg med varmen på klarte 13 mil med 10% igjen nå ved ankomst hjemme.
For meg som er bilinteressert, og ikke bare skal ha elbil fordi det er billig, så var Tekna eneste option på Leaf. Å sitte i en Acenta fra 2012, med beige stoffinteriør og 16" hjul var ikke helt min greie, så det ble en 2. gen 2014 med alt av utstyr. Var godt å få en med skinnseter, Booseanlegg og 360 graders view. Kia Soul og Nissan Leaf er på ingen måte premiumbiler av noe som helst slag, så for meg var det helt avgjørende å få på det meste av utstyr for at det i alle fall skulle hjelpe litt på.
Leaf bruker litt på motorvei dersom man ligger over den "magiske" grensa på rundt 95 km/t. Selv kommer jeg rett tilbake fra "langtur" på motorvei nå hvor jeg med varmen på klarte 13 mil med 10% igjen nå ved ankomst hjemme.