Blir en egen ledning å koble i med DEFA Link (motorvarmer og kupevarmer på app), men sameiet hvor jeg bor har en kombinert ladepunkt og motorvarmer boks med 2 tilgjengelige schuko kontaker.
Hvordan det fungerer i hverdagen finner jeg vel ut i vinter...
Satser på varme fra kupevarmer slik at bilen er isfri og varmeapparat kan være avslått deler av vinteren.
Nåværende diesel går ikke akkurat varm på vei til jobb vinterstid, så det å kjøre kald bil blir ikke akkurat noe nytt
Det jeg trolig vil savne mest er muligheten for kraftigere regenerering inn i rundkjøring/lyskryss.
Men for oss ble plassen avgjørende. God plass foran med et stort barnesete bak.
Hvordan det fungerer i hverdagen finner jeg vel ut i vinter...
Satser på varme fra kupevarmer slik at bilen er isfri og varmeapparat kan være avslått deler av vinteren.
Nåværende diesel går ikke akkurat varm på vei til jobb vinterstid, så det å kjøre kald bil blir ikke akkurat noe nytt
Det jeg trolig vil savne mest er muligheten for kraftigere regenerering inn i rundkjøring/lyskryss.
Men for oss ble plassen avgjørende. God plass foran med et stort barnesete bak.