Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - TeslaSør

#1
Sitat fra: Amoss på søndag 23. juli 2017, klokken 13:35
Den 14 dagers reglen jeg nevnte over tror jeg aldri har vært offentlig informert om, eller for den sak skyld *lovet*. Men har sett flere både her i Norge mener jeg og også i andre land som har fått brukt den ved å kontakte litt oppover i systemet. Altså ikke bare ved å kontakte selger.

Vet du hvem jeg bør kontakte "oppover i systemet"? Har tenkt å ringe i morgen, prøver først nummer til Salg som står under Kontakt på nettsida.
#2
Min bestilling på Model S 75D ble lagt inn 17. juli med endelig frist for endringer 24. juli. Siden vi reiser bort til uka var jeg innom i går kveld (21. juli) og bekreftet bestillingen. I dag leser jeg altså nyheten om endringer i utstyr. Mindre enn 12 timer etterpå, og for så vidt innen samme døgn, US-time. Ganske utrolig... Ringte selgeren som opplyser at de er like overrasket, men tviler på at jeg får endret noe, må i tilfelle kontakte Tesla sentralt selv... Hun lover derimot at jeg skal få prisavslaget.

På min ordre ligger det ennå ingen "showroom discount", så da er jeg usikker hvordan bestillingen er blitt registrert  ::)  Jeg har bestilt både Vinterpakke og Premium Lyd, men ikke gammel Premium-pakke. Hadde veldig lyst på luft, men valgte bort en 90D inventory pga. 150k prisforskjell.

Jeg har sendt mail til både "EUSales" og "DeliveryNO". Håper jeg har flaksen med meg  ;)
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA