Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - adam.berg.1337

#1
LeafSpy / Sv: LEAFSPY - her kan du dele dine resultater
onsdag 01. november 2017, klokken 20:56
Sitat fra: leafnor på onsdag 01. november 2017, klokken 20:43
Er nok Gen 1. Har den lyst interiør og elektrisk parkeringsbrems og ingen heat og AC knapp (Kun AC på høyre side på panel), da må det være Gen 1.

Stemmer at den har lyst interiør og elektronisk parkbrems.

Men har AC midt i konsollen...


Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
LeafSpy / LEAFSPY - her kan du dele dine resultater
onsdag 01. november 2017, klokken 20:38
Sitat fra: leafnor på onsdag 01. november 2017, klokken 07:11
Sitat fra: adam.berg.1337 på tirsdag 31. oktober 2017, klokken 23:35
Hvordan anser man dette mot andre biler med tilsvarende kjørelengde og statistikk?

Ville du kjøpt en bil med disse tallene eller er dette egentlig som forventet?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ut av VIN-nummer, virker å være en 1 gen Leaf, 5 måneder nyere enn min 2012. Verdiene er i området der en må forvente en slik ligger. Slik sett ikke noe som skulle tilsi å ikke kjøpe når en først har tenkt seg en LEAF.

Takk for svar Leafnor.

Bilen er registrert Mars 2013.
Norsk bil, kjøpt ny hos lev i Sarpsborg.

Men må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hvilken Gen det er... Har carwings, cruisecontrol, keyless, solcelle bak osv men «homp» mellom bagasjerom og baksetene. Har heller ikke Eco knapp på ratt men kun på giret.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
LeafSpy / Sv: LEAFSPY - her kan du dele dine resultater
tirsdag 31. oktober 2017, klokken 23:35
Hvordan anser man dette mot andre biler med tilsvarende kjørelengde og statistikk?

Ville du kjøpt en bil med disse tallene eller er dette egentlig som forventet?


Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
LeafSpy / Sv: LEAFSPY - her kan du dele dine resultater
tirsdag 31. oktober 2017, klokken 22:56
2013 modell.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Kjøpe elbil? / Sv: Ioniq VS Tesla model S
søndag 01. oktober 2017, klokken 00:15
Sitat fra: gr på lørdag 30. september 2017, klokken 20:47
Sitat fra: adam.berg.1337 på lørdag 30. september 2017, klokken 20:34
Sitat fra: ludwig_holberg på onsdag 27. september 2017, klokken 22:47
Tesla er konge på langtur - jeg anbefaler en 75D. Bestill på siste dag av kampanjerenten - og vent en uke med å låse bestillingen. Er du riktig heldig får du i pose og sekk med både kampanjerente & tekniske oppgraderinger som følger bilene produsert i 4. kvartal-ish.
Er det noe her utover AP 2.5 og BTX8?


Sent from my iPhone using Tapatalk
BTX8 var bare en liten periode på våren. Det er BTX5 i alt som lages nå.
Okay, så utover AP 2.5 har vi på nåværende tidspunkt noe innsikt rundt hva Q4 variantene vil få i forbedringer?


Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Kjøpe elbil? / Sv: Ioniq VS Tesla model S
lørdag 30. september 2017, klokken 20:34
Sitat fra: ludwig_holberg på onsdag 27. september 2017, klokken 22:47
Tesla er konge på langtur - jeg anbefaler en 75D. Bestill på siste dag av kampanjerenten - og vent en uke med å låse bestillingen. Er du riktig heldig får du i pose og sekk med både kampanjerente & tekniske oppgraderinger som følger bilene produsert i 4. kvartal-ish.
Er det noe her utover AP 2.5 og BTX8?


Sent from my iPhone using Tapatalk
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA