Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - per

#1
Takk for svar.  Fikk forståelse av at det var problemer med å få ladet opp bilen.  Selger kjørte bilen for egen maskin til Ford verksted på Stord og fikk denne forløpige konklusjonen.
Jeg skal hente bilen med tilhenger på Stord om en uke eller to og dra den til Bergen.

Hva mener du med skade i den nye tunnellen? 

Vil ellers ta kontakt med eksperten, Terje Lied, som er nevnt i innlegget.

Tar ellers imot flere tips hvis noen har noe lurt å komme med.

mvh Per 8)
#2
Hei hei.
Ny bruker på Forum etter å ha handlet en Think 2002 modell på impuls.... :-\
Jeg tok sjansen og handlet denne før jeg fikk sjekket priser på batterier osv.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28890317

Dette var sikkert ikke det lureste jeg har gjort, har fått litt "bondeanger" og etter å ha lest div innlegg her på Forum er jeg meget skeptisk.

Bor i Bergen sentrum, kan litt om vanlige biler, men ingenting om el-biler.
Hva vil dere anbefale meg å gjøre?  Skal jeg demontere batteripakken og levere den inn et sted for gjennomgang, eller skal hele bilen til spesialist.
Jeg er flink til å skru, så jeg vil gjerne bidra for å holde kostnadene nede.
Takknemlig for alle tips!
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA