Jeg kan justere ladestrøm og forvarming/kjøling med både ladekladden og appen på min 2015-mod e-up. Minste ladestrøm er 5A.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: HPSE på mandag 16. oktober 2017, klokken 23:45
Kjøp i Bergen og send med hurtigruten?
Sitat fra: ReneM på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 22:24
E-up kompenserer for selve temperatur og. Ikke bare snittforbruk.
Det er enkelt å teste når du parkerer ved +10. Går temperaturen ned til -5 og du oppdaterer appen synker rekkevidden kraftig. Trenger ikke å kjøre en cm for det
Sitat fra: Mikalv på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 09:52
Hva slags ordmagi kom du med jankph? Og hvilket verksted brukte du?
Sitat fra: zbk på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 08:49
Ergo vil forventa kjørelengde ved fullt batteri justeres nedover så lenge snittforbruket øker.
Sitat fra: jankph på mandag 02. oktober 2017, klokken 22:52Litt usikker på hva verkstedet gjorde, for jeg fikk ikke snakket med dem, bare hentet nøkkelen, men det ser ut til at de skiftet begge trommelene med innmat og alt, og håndbrekket ble nå så stramt at jeg knapt klarer å løfte det. Garantisak, heldigvis. Skulle bare mangle.
Total heng på bakbremsene mine i morges. Har bare stått natten over, men var ute i kraftig regn før den ble parkert i går kveld. Skikkelige slepespor (egentlig skubbespor siden jeg rygget ut) og svidd lukt ut av garasjen
Avtale med verkstedet på fredag, får se hva de sier.
Sitat fra: Elmo på mandag 02. oktober 2017, klokken 23:00
Fatter ikke hvorfor dere bruker brekket på flatmarkPark låser jo hjulene mer enn godt nok.
Sitat fra: cmniels på fredag 15. september 2017, klokken 11:30
Øverst på bakluken fra innsiden er det et lite hull (ser ut som et dreneringshull/luftehull) som er tettet med en liten plastplugg som virker fjærbelastet. år jeg har bakluken åpen, og trekker denne plastpluggen litt ut, så drypper det godt med vann ut fra karroseriet til bakluken