Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - ASK1973

#1
Model S / Sv: 17.24.28 og fartsgrenser
søndag 25. juni 2017, klokken 09:20
Sitat fra: KristofferH på søndag 25. juni 2017, klokken 08:24
AP1 bilen leser skilter som en helt igjen  8)
Hvordan foretar du en reset? Min TMX med AP2 (17.24.28) leser ikke skilt og regulerer dermed ikke farten underveis.
#2
Model S / Sv: 17.24.28 og fartsgrenser
lørdag 24. juni 2017, klokken 07:43
Er det forskjell på AP2 i hhv TMS og TMX?

Jeg har TMX med AP2. Den er bare en uke gammel, men den leser ikke fartsskilt særlig bra og selvkjøring er svært ustabil. Den tar f.eks ikke hensyn til at det er en rundkjøring (holder bare farten). Noen som har samme erfaring? Bedrer det seg med tiden?
#3
Hei dere!

Jeg er ny her, men har hatt Leaf i 3,5 år. Vi installerte en KEBA KeContact P20 (ladeboks) i garasjen på en egen 1-fase 32A kurs med jordvern osv.
Vi har nå kjøpt Tesla X (selger Leaf'en) og ønsker tilrettelegging for sikker og god lading i garasjen. Kan vi bytte kabel på P20 boksen slik at den passer til Tesla eller "må" vi ha ny hjemmelader fra Tesla?

Forhåpentligvis flere her som er i samme situasjon.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA