Jeg har bestilt 240-versjonen. Godt mulig det er problemet, men da synest jeg at forhandler kunne tatt seg tiden til å ringt. Sitter ikke igjen med et fantastisk inntrykk.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: sølv-pilen på tirsdag 18. april 2017, klokken 01:41
Har foreløpig bare samlet fergeprisene i Hordaland, der Fjord 1 har riksferger (gratis elbil - fører betaler som passasjer), Norled med fylkesferger har samme takst som biler med kvelgassrør med rabattkort, Fosen med fylkesferger har egen takst for elbil.
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 12. april 2017, klokken 16:58Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 12. april 2017, klokken 16:50Helt klart at Zoe er best med billig bil med stort (egentlig mellomstort) batteri. Der kan ingen konkurrere, hadde den hatt hurtiglading og ladet på IT nett hadde den vært klart beste elbil, hvis du vil ha liten billig bil .
Regnestykket var rekkevidde per krone. Så sammenligningen selv. Zoe er klart beste kjøp målt i rekkevidde per krone for ny bil.
41KWh for ca 230.000,-
Nå i dag er en avhengig av å klare seg med rekkevidden som er eller beregne goood tid på lading.
Sitat fra: arthur på mandag 10. april 2017, klokken 08:21Sitat fra: ChrBjorgen på lørdag 08. april 2017, klokken 14:03
Personlig har jeg lent litt mot Renault da den er mye billigere både i pris og drift, men er ikke låst til noe.
På hvilken måte er Renault billigere i drift?