Sitat fra: SinusX på søndag 02. april 2017, klokken 13:05Sitat fra: elbil_tom på fredag 31. mars 2017, klokken 14:31
Mottok min X - 17 mars.
Etter 4 dager fikk jeg opp flg. melding: Car Need Service - Car May not restart,
kvelden dag 4 - tok ikke imot lading;
morgen dag 5, Flg meldinger; 12V Power Low, Car may shut down Unexpectedly, Air Suspension Need Service, Contact Tesla Service, Car needs service, Unable to start car.
--Diagnose 1; AC Kompressor. Diagnose2; El-feil, Diagnose 3; fremre motor (Drive unit).
Ny enhet bestilt fra USA. Est. tid for ferdig utbedret er 11. april.
elbil_tom, høres veldig ut som de samme feilmeldingene jeg opplevde, men hos meg skal altså dette ha vært en feil på høyspent-batteriet. Håper inderlig ikke flere ting dukker opp når de setter inn lånebatteriet. Håper jeg får bilen tilbake neste uke, mao to uker etter levering.
Lykke til!
Sinus X -Den 1´ste meldingen som jeg fikk (Car Needs Service, Car May not restart) viste i intervaller på ca 15-20 sekund, det kom også en jevn høyfrevent lyd som ble hørt i coupen. Denne kom og gikk også i intervaller, men ikke parallet med feilmelding. Kan du huske om du også hadde en slik "lyd" som satt seg i trommehinnene på deg?
Jeg tror selv at dette problemet er elektrisk relatert, så jeg er spent på fortsettelsen her.