Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Snylter1

#1
Varmen i speil går sammen med varmetråder i bakrute.
#2
Bestilt  :)
Skal bli spennende å se hvordan det passer.
#3
Pris?
Link til selger?
#4
Zoe / Sv: Bruktbil kan bli dyrt
tirsdag 24. oktober 2017, klokken 07:55
Brukt 240 til røffly 200K og oå kan du legge til en Zapcharger til litt over 36 600.-  :o

Verden er gal, og Renault sine priser på ladeløsning hjelper ikke akkurat på  8)
#5
Zoe / Sv: Bruktbil kan bli dyrt
mandag 23. oktober 2017, klokken 20:03
Økte bompenger til hovedstaden og lang leveringstid på nye driver jo prisene opp.


Sent fra min HTC U11 via Tapatalk

#6
Zoe / Sv: Bruktbil kan bli dyrt
lørdag 21. oktober 2017, klokken 10:26
Tror nesten en annen bil blir mye rimeligere en en brukt zoe, pga landingen.
Ny er greit pris, men brukt blir fort latterlig dyrt.

Rart Renault ikke innser det og kan tilby fornuftig pris på ladere.

Sent fra min HTC U11 via Tapatalk

#7
Zoe / Bruktbil kan bli dyrt
fredag 20. oktober 2017, klokken 20:30
Så en ok brukt zoe 240, men den leveres uten annen lader en den bøtta.  :'(

Når Renault forhandler ønsker litt mer en 36 600.- for en zapteck lader.  ::)

Den må da være minst 30000 for dyr.
Blodsuger er vel riktig betegnelse.

Så tydeligvis er dette en bil som er ok å kjøpe ny, og grisedyr brukt om ikke alt sånt er med.
#8
Det går rykter om et lydløst gult lyn ⚡ som for gjennom tunnellen tilnærmet lysets hastighet ;D

Politiet er meget sjokkert :police:
#9
Vet Citroën har radio med DAB på nye modeller.

Mitsubishi har adapter.

Peugeot vet jeg ikke.
(men er mest sannsynlig lik Citroën)
#10
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Ladekabel imiev?
mandag 15. mai 2017, klokken 21:31
Er noen ladestasjoner som ikke godtar 16 A kabel, så 32 er da et trygt valg.
#11
Sitat fra: 65lars på lørdag 29. april 2017, klokken 17:11
Prioriteten akkurat nå, er lading.  Deretter vaske bilen... :)


Det må jeg si er en helt riktig prioritering  :)
#12
En 2014 modell C zero.

Bruker Huawei P9 pluss med Android 7 (Nougat)

Man må betale / ha pro versjonen for at App skal overføre informasjonen til radioen.

Hentet fra App beskrivelsen:
"Full bluetooth-integrasjon: Velg kanaler fra rattet, og få opp programinformasjon på skjermen. Bruker du Min Radio Norge trenger du ikke investere i kostbar DAB+ oppgradering til din bil. Denne funksjonaliteten kan testes ut også i gratis-versjonen, men kun i ti minutter etter oppstart av appen."
#13
Ja jeg unnet meg pro versjonen, å slippe unødvendig databruk for å laste reklame er verdt mer en det egentlig  ;)

Du får teste i bilen, jeg er ihvertfall godt fornøyd, skal bli spennede å høre hvordan du synes det virker.
#14
Bruker en App til Android som heter:
Min radio Norge.
Og strømmer via blåtann, det fungerer helt supert.

Flott App som ikke bruker mye data, og er oversiktlig og enkelt, betalte noen få kroner for å få alle funksjoner og slippe reklame osv.
Får opp All radio informasjon i displayet på radioen i zeroen.
(kanal, hva som sendes, navn på sanger osv)

Har BAB+ originalmontert i en annen bil, og der detter signalet ut på enkelte strekninger, men nettradio fungerer mye bedre.

Mulig det har noe å si med at nettradio har en  buffer som DAB ikke har.
#15
Kjøpte en brukt 2014 c-zero.
Slettet telefoner fra tidligere eier og flere fra systemet, men får ikke lagt til min.

Ser radioen kan oppdateres via USB, men hvor finner jeg eventuelt nye versjoner?

Vet ikke om problemet er at jeg har Android Nougat på min telefon?
Skulle ikke tro det da jeg er fint tilkoblet alle mulige andre biler og utstyr.

Løst: plutselig virket det.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA