1. Det er sjølvsagt eit spørsmål om pris. 32A er sjølvsagt betre, men hugs at mange nye bilar heller ikkje kan utnytta 32A - td. kan nye e-Golf berre lada på 16A (og 2x16A). Hugs også at heimelading er lite kapasitetskrevjande, sidan bilen som regel står parkert i lange tidsrom - og du vil neppe føla behov for større kapasitet om du får bil med større batteri. Eg ville ikkje ha vore så opptatt av å få 32A, men sjekk heller kva det kostar med trefase 16A. Sjølv har eg 16 A, som er passeleg for min bruk (køyrer rundt 20 000 km i året, berre heimelading).
2. Det er vel nesten ingen nye bilar igjen med type 1 no - eg ville ha gått for laus kabel, slik at du lett kan byta til type 2.
3. Begge deler er mogleg - det er eit prisspørsmål.
4. Eg har berre kjøpt via Møller - det kosta 5900 kroner for 16A Salto-ladeboks med montering og ein ny kurs, men det er nok dyrare no (pga. momsreglar etc.)
2. Det er vel nesten ingen nye bilar igjen med type 1 no - eg ville ha gått for laus kabel, slik at du lett kan byta til type 2.
3. Begge deler er mogleg - det er eit prisspørsmål.
4. Eg har berre kjøpt via Møller - det kosta 5900 kroner for 16A Salto-ladeboks med montering og ein ny kurs, men det er nok dyrare no (pga. momsreglar etc.)