Det mest negative er at jeg ikke får kjørt den nok, da det er samboeren som bruker den mest til jobb.
Men av det jeg har erfart som negativt med bilen er...
Muligens fjernlysene er litt for gule iforhold til nær lysene (som er fantastiske), Men har enda ikke siden jeg fikk bilen i starten av Mars hatt bruk for de.
Litt ergerlig at den ikke har app, men er ikke noe savn da jeg aldri har hatt en bil med app.
Samboeren har opplevd at lade kabelen låste seg fast i bilen når ho hadde dårlig tid og skulle til jobb. Jeg prøvde først de vanlige triksene med å starte og stoppe bilen og låse vente og låse opp, uten at det hjalp. Men viste heldigvis om nød utløseren i bagasjerommet. Det har bare skjedd en gang, aner ikke hva ho gjorde for å få den i den tilstanden.
Bilen jeg prøvekjørte hadde køkjøringsassistent som du kunne aktivere når du stod i kø, den startet og stoppet med trafikken helt automatisk, men stoppet ved 30km/t.
På bilen jeg fikk, finnes ikke den funksjonen, isteden lar ACC bilen gå helt til stopp, om trafikken ikke beveger seg iløpet av 3 sekk må jeg trykke RES eller gi en liten push på gassen for å få den til å følge trafikken når det begynner å røre på seg. Det positive er at den nå fortsetter opp til den farten jeg har stilt inn.
Det er litt lavt tak i baksetet. Det fungerer bra å ha barna der. Men jeg har ikke en kjangs til å sitte komfortabelt der. Det er forøvrig den samme erfaringen jeg fikk da jeg satt bak i en Tesla S TAXI en gang.
Men av det jeg har erfart som negativt med bilen er...
Muligens fjernlysene er litt for gule iforhold til nær lysene (som er fantastiske), Men har enda ikke siden jeg fikk bilen i starten av Mars hatt bruk for de.
Litt ergerlig at den ikke har app, men er ikke noe savn da jeg aldri har hatt en bil med app.
Samboeren har opplevd at lade kabelen låste seg fast i bilen når ho hadde dårlig tid og skulle til jobb. Jeg prøvde først de vanlige triksene med å starte og stoppe bilen og låse vente og låse opp, uten at det hjalp. Men viste heldigvis om nød utløseren i bagasjerommet. Det har bare skjedd en gang, aner ikke hva ho gjorde for å få den i den tilstanden.
Bilen jeg prøvekjørte hadde køkjøringsassistent som du kunne aktivere når du stod i kø, den startet og stoppet med trafikken helt automatisk, men stoppet ved 30km/t.
På bilen jeg fikk, finnes ikke den funksjonen, isteden lar ACC bilen gå helt til stopp, om trafikken ikke beveger seg iløpet av 3 sekk må jeg trykke RES eller gi en liten push på gassen for å få den til å følge trafikken når det begynner å røre på seg. Det positive er at den nå fortsetter opp til den farten jeg har stilt inn.
Det er litt lavt tak i baksetet. Det fungerer bra å ha barna der. Men jeg har ikke en kjangs til å sitte komfortabelt der. Det er forøvrig den samme erfaringen jeg fikk da jeg satt bak i en Tesla S TAXI en gang.