Sitat fra: Richard T på mandag 06. februar 2017, klokken 16:29
Har prøvd å logge det, ser ut til å ligge rundt 0.5 kWh
Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
Takk. Var ikke så ille, det
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Richard T på mandag 06. februar 2017, klokken 16:29
Har prøvd å logge det, ser ut til å ligge rundt 0.5 kWh
Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
Sitat fra: Crown på fredag 03. februar 2017, klokken 11:54Sitat fra: Sele på fredag 03. februar 2017, klokken 11:51
Siden du har begge hvordan vil du sammenligne inn og utstigning for fører på bilene?
Du stiger mer rett inn i Leaf ettersom Ioniq er en ganske så lav bil. Så klart, er man dårlig til beins er Leaf lettere å komme inn/ut av.
Sitat fra: E_S på fredag 16. desember 2016, klokken 13:24Gjelder dette EU modeller også?Sitat fra: lifern på torsdag 15. desember 2016, klokken 15:55
At den har HEAT knapp betyr ikke at det er varmepumpe.
Neida, men om den har HEAT-knapp og fotbrekk og heter Acenta eller Tekna har den varmepumpe.
Sitat fra: knut.aulie på mandag 12. desember 2016, klokken 18:02Har du mål (bxhxd) på bagasjerommet? Med og uten plate/isoporboks?
Fire store voksne sitter veldig godt i Soul på langtur. Det går med fem også spesielt på mellomlange turer.
Bagasje må en vurdere selv hvor mye en skal ha med. Bagasjerommet er dypt og du kan ta ut både en plate og en stor isoporboks.
Bilen er først og fremst komfortabel med høy og fin sittestilling og store speil. Bil med mye personlighet.
Prøv alle før du bestemmer deg.
Lykke til [emoji1360]
Sitat fra: Electrix på mandag 12. desember 2016, klokken 17:05Har prøvekjørt hybridversjonen av Ioniq, og må si jeg likte bilen. Bagasjerommet har stor flate, men det er begrenset hva man kan fylle på i høyden. Ser for meg at det er mer å hente der i andre biler.
Leaf har større bagasjerom enn Soul, men jeg tror Ionic har ennå større.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk