Må dessverre stå i lading
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: doldis1 på onsdag 26. april 2017, klokken 08:59
Leas Ioniqen, drit i Opelen og kjøp deg en TM3 når de kommer ! Av alle verdens mysterier står det faktum
at folk kjøper Opel/Chevy usett som ett av de største
Kan overgangen fra BMW til Opel bli annet enn en gedigen nedtur ?
Sitat fra: Kårepåsporet på fredag 14. april 2017, klokken 13:55Avbestiller Ampera-e har bestilt Ioniq. Kjører fast 9 mil pr dag. Veldig få langturer, og da har jeg god tid. 50 000 lavere pris. Kan leie bil for langturer for det. Kan også låne bil om nødvendig.
Interessant. Hva er prisen på AE som du har bestilt ift Ioniq som du har? (Jeg antar AE er ihvertfall 40-50.000 dyrere med samme utstyr)
Jeg opplever Ioniq som tett på ideal elbilen per i dag, men rekkevidden er for kort hvis en har behov for å kjøre 20-25 mil ofte. Kjører en normalt maks 15 mil har en alltid sikkerhetsmargin.
Håper du har en strekning du kjører ofte som du kan sammenligne AE med Ioniq når du får AE i husSitat fra: moby666 på fredag 14. april 2017, klokken 13:40
Testet AE en tur forrige helg. Synes den overrasket positivt på opplevd kvalitet og comfort. Ikke i samme klasse som IONIQ, men et sted mellom zoe og Soul. Kjøreegenskapene var klart bedre enn Soul. Mangler litt utstyr, men er rekkevidde alt så er det ae eller zoe som gjelder.Sitat fra: stiglj på fredag 14. april 2017, klokken 12:37
Har i3, tidlig i køen på Ampera-e og velger Ioniq. Mest pga størrelsen, kjørefølelsen, acc og måten den ligger på motorveien. Der er ikke i3 optimal, men absolutt god å sitte i. Ampera-e ryker på antatt kvalitetsfølelse, manglende acc, snaue seter (har sittet i den) og utformingen av bagasjerom. Min vurdering. Andre har sine preferanser.
Sent fra min SM-T713 via Tapatalk