Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Wiggo Knudsen

#1
Tesla / Service - nødskrik
tirsdag 26. september 2017, klokken 17:30
Sidespeilet på min S har fått uvanen å dreie seg 90 grader. Ser ingen ting, trafikkfarlig. Jeg har de siste tre ukene prøvd å få service hos Tesla Nord, Oslo. Har ringt forskjellige nummer seks ganger. Får hver gang svar om at jeg skal ringes tilbake. Tre ganger av person . Tre ganger av automat. Er fremdeles glad i Tesla, men slik service er å skyte seg selv i foten.
#2
Bestilling og levering / Sen deltransport
lørdag 19. november 2016, klokken 18:17
Jeg har hatt min mod S i nesten 3 år. Meget fornøyd med det meste fra Tesla. Men har et stort problem jeg leter etter løsning på: Ved service Oslo Nord februar i år fikk jeg flenge og hull forsete (skrutrekker i baklomma til mekaniker?). Løsningen var nytt sete. Jeg takket for dette. Problemet er at på tross av et utall purringer og lovnader, sist at sete skulle ankomme oktober, sitter jeg fremdeles i flenget sete. Gode råd om hvordan Telas logistikk kan stimuleres??
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA