http://www.arngren.net/biler.html
Er det noen som har erfaringer med denne?
Det sto også i en annen post at man måtte ta den sida/mannen med en klype salt, er det såpass useriøst at det ikke er verdt å sende en mail til han engang?
Er det reelt med 3000 ladinger med lithium batterier?
Dette hadde jo vært en løsning de få gangene i året jeg trenger lenger kjørelengde enn hva batteriene kan tilby på en lading, men disse små aggregata forurenser vel så mye at det blir svært lite miljøbevist? Totaltsett blir det vel bedre enn den suv-en jeg har i dag med 2,2 td... som går nesten daglig... hva er synspunkter her egentlig? har de ny aggregata blitt reinere?
Og det er ingen ladestasjon midt på haukeli så vidt jeg kan se utfra http://www.ladestasjoner.no/..
Men hovedgrunnen til at jeg kjører over der er jo fordi turen rundt sørlandet byr på en hel haug bommer og en ferge som ikke er billig. Men nå er det vel fritak for bommer og noen andre goder når man kjører elbil? Noen som kan oppdatere meg litt på dette? Kan jeg kjøre rundt sørlandet uten å betale bompenger blir det med ett et alternativ og stoppe noen timer f.eks. i stavanger og kristiansand for litt lading før jeg kommer frem, i stede for et bråkete aggregat i bagasjen, eller langs veien..
SitatSport-Cabriole (Hard-Top) 5000 watt (13.500w)Dette hadde jo vært en utmerket pendle bil!?
Lithium-Batterier (3000 ladinger). Toppfart : 120 km/t.
Skivebremser foran og bak. Ladetid : 1 - 3 timer.
Rekevidde : 140 - 180 km. ( Samme fargene som over ).
Du må ha Bil-Sertefikat for å kjør den.
Best.nr. 0592
kr. 89.998,-.
Er det noen som har erfaringer med denne?
Det sto også i en annen post at man måtte ta den sida/mannen med en klype salt, er det såpass useriøst at det ikke er verdt å sende en mail til han engang?
Er det reelt med 3000 ladinger med lithium batterier?
SitatReserve-tank : Når du skal på langtur,
kan du ta med en 230Vac bensin-Generator.
Den kan lade Bilen mens du kjører.
Rekevidden blir da ca. 1000 km.
( Pris ca. kr. 1500,- ).
Dette hadde jo vært en løsning de få gangene i året jeg trenger lenger kjørelengde enn hva batteriene kan tilby på en lading, men disse små aggregata forurenser vel så mye at det blir svært lite miljøbevist? Totaltsett blir det vel bedre enn den suv-en jeg har i dag med 2,2 td... som går nesten daglig... hva er synspunkter her egentlig? har de ny aggregata blitt reinere?
Og det er ingen ladestasjon midt på haukeli så vidt jeg kan se utfra http://www.ladestasjoner.no/..
Men hovedgrunnen til at jeg kjører over der er jo fordi turen rundt sørlandet byr på en hel haug bommer og en ferge som ikke er billig. Men nå er det vel fritak for bommer og noen andre goder når man kjører elbil? Noen som kan oppdatere meg litt på dette? Kan jeg kjøre rundt sørlandet uten å betale bompenger blir det med ett et alternativ og stoppe noen timer f.eks. i stavanger og kristiansand for litt lading før jeg kommer frem, i stede for et bråkete aggregat i bagasjen, eller langs veien..