Vi endte opp med Ioniq etter å ha testet I3 og E-Golf.
I3 er artig å kjøre men meget upraktisk. Dørene til baksetet er et eget kapittel. Skal man ha en bra utstyrt bil synes jeg denne ble utrolig dyr.
E-Golf: Grei bil, men vi har hatt "vanlig" Golf tidligere og en bil med dårligere kvalitet skal man lete lenge etter.
Syntes energiforbruket på E-Golfen var i overkant høyt uten at det ga noe ekstra. Prisen blir også høy på en godt utstyrt bil. Ioniq'en koster, med full pakke, det samme som en ribba Golf.
Vi har skinn-interiør, seter med ventilasjon, soltak, ACC, Lane assist osv. til 285 000,-
Ioniq har også det laveste energiforbruket av samtlige biler på markedet. Hurtigladingen er også meget kjapp så langturer er null stress.
I3 er artig å kjøre men meget upraktisk. Dørene til baksetet er et eget kapittel. Skal man ha en bra utstyrt bil synes jeg denne ble utrolig dyr.
E-Golf: Grei bil, men vi har hatt "vanlig" Golf tidligere og en bil med dårligere kvalitet skal man lete lenge etter.
Syntes energiforbruket på E-Golfen var i overkant høyt uten at det ga noe ekstra. Prisen blir også høy på en godt utstyrt bil. Ioniq'en koster, med full pakke, det samme som en ribba Golf.
Vi har skinn-interiør, seter med ventilasjon, soltak, ACC, Lane assist osv. til 285 000,-
Ioniq har også det laveste energiforbruket av samtlige biler på markedet. Hurtigladingen er også meget kjapp så langturer er null stress.